הרב דוד סתיו: זכינו לנשיא המחוייב ערכית ותרבותית לשורשי העם היהודי וערכיו

חברי כנסת ושרים מברכים את רובי ריבלין, הנשיא העשירי של מדינת ישראל אשר. ראש הממשלה: "מצפה לשיתוף פעולה עם הנשיא הנבחר למען אחדות עם ישראל". כתבה מתעדכנת

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/06/14 15:43 יב בסיון התשעד

הרב דוד סתיו: זכינו לנשיא המחוייב ערכית ותרבותית לשורשי העם היהודי וערכיו
מוזיאון גוש קטיף, צילום: מוזיאון גוש קטיף

חברי כנסת, שרים ואישי ציבור מברכים את הנשיא העשירי של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, על היבחרו לתפקיד לאחר מערכת בחירות מפרכת.

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמר "ישראל קיבלה נשיא לאומי, ציוני, אוהב ארץ ישראל ואוהב עם ישראל. נשיא שמאמין בזכותו של עם ישראל על ארצו ולא מתבייש לומר זאת. אנחנו תמכנו בו ואנו מאושרים מהתוצאות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את ראובן ריבלין על בחירתו לנשיא המדינה:״איש הליכוד ואיש המחנה הלאומי ניצח. אני מצפה לשיתוף פעולה עם הנשיא הנבחר למען אחדות עם ישראל וכל אזרחי ישראל".

"רובי רבלין ניצח, המחנה הלאומי ניצח”, אמרה ח”כ איילת שקד. "אני גאה להיות חברה במפלגה שעמדה ביושר לאורך כל הדרך לצד המועמד הנכון והמתאים ביותר”.

הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני צהר: "יום בחירתו של נשיא למדינת ישראל הוא יום חג. זהו יום המבטא את רצוננו להתלכד סביב משהו המשותף לנו מעבר למחלוקות היום והשעה. כבודה של ישראל הוא להציג את עמדותיה באופן המחבר עבר עם עתיד, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים. זכינו לנשיא המחוייב ערכית ותרבותית לשורשי העם היהודי וערכיו, מכבד את ערכי היהדות והדמוקרטיה ובעיקר איש ישר דרך".

ח"כ שולי מועלם מסרה תגובה קצרה "האיש הנכון במקום הנכון , יש נשיא בירושלים. ברכות חמות לרובי רבלין הנשיא ה-10 של מדינת ישראל".

מהבית היהודי נמסר: "תנועת הבית היהודי מברכת את ראובן ריבלין, בו תמכה באופן חד משמעי, על היבחרו. הנשיא ריבלין, איש ארץ ישראל ואיש ירושלים, יוסיף כבוד לבית הנשיא וייצג נאמנה את ישראל בעולם באהבתו לעם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל".

חברת הכנסת ציפי חוטובלי: "היום ניצח האינטרס הלאומי את כל האינטריגות והסכסוכים האישיים. רובי ריבלין הוא האיש הנכון בתפקיד הנכון. שמחתי להיות מראשוני התומכים בנשיא העשירי של מדינת ישראל"

ממוזיאון גוש קטיף בירושלים נמסר: ""אנו מאחלים ברכות מכל הלב לנשיא הנבחררובי ריבלין. גם בעת צרה של העקירה מגוש קטיף ריבלין עמד לימין מתיישבי גושקטיף, וגם לאחר העקירה ריבלין עודד תמך וסייע, ובעת כהונתו כיו"ר הכנסת, ביקרביקור ממלכתי במוזיאון גוש קטיף בירושלים. עם ישראל זכה לנשיא עם ערכים ושורשיםשיאחד את העם כולו", אומר מנהל המוזיאון שלמה וסרטיל.

סגן שר החינוך ח"כ וורצמן: "הכנסת עשתה היום את הבחירה הראויה ביותר לנשיאות. זהו יום מרגש עבורי ועבור רבים שייחלו לראות בראשם, סוף סוף, אדם שאין ראוי ממנו לייצג את פניה היפות של אהבת הארץ, האומה, המדינה והדמוקרטיה. ראובן (רובי) ריבלין, איש ירושלים ברמ"ח אבריו, ממשיכם של בגין וז'בוטינסקי, הוא האיש הנכון במקום הנכון לכהן כנשיא המדינה, המתהדרת היום באזרח מספר אחת שהוא פניה היפות ביותר".