הקרב על הקול הדתי: הבית היהודי מפרסמת לראשונה תמיכת רבנים במפלגה

לאור הסקרים האחרונים המנבאים רק 11 מנדטים לבית היהודי, יוצאים במפלגה לקרב ומפרסמים תמיכה של רבנים. עד עתה נמנעו כפי הנראה מאקט שכזה כדי לפתוח את הבית היהודי לקהלים חדשים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/02/15 13:10 כג בשבט התשעה

הקרב על הקול הדתי: הבית היהודי מפרסמת לראשונה תמיכת רבנים במפלגה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

פרסום חדש של הבית היהודי חושף עד כמה המצב במפלגה חמור. בעיתוני סוף השבוע של המגזר תתפרסם פרסומת של הבית היהודי בו נראים הרב דרוקמן, הרב דרורי והרב אייזמן כשהם תומכים במפלגה.

מדובר בפעם הראשונה מאז תחילת הבחירות הנוכחיות בו משתמשים בבית היהודי בדמויות רבניות בפרסומות על מנת למשוך את הקהל הדתי, והדבר מגיע כפי הנראה על רקע הירידה החדה בסקרים שמנבאת כרגע רק 11 מנדטים למפלגה, זאת בעוד מפלגת יחד שמביאה רבנים בכירים כתומכים עולה בסקרים ומתייצבת כרגע על חמישה מנדטים.

בפרסום החדש נראים הרב צפניה דרורי, הרב חיים דרוקמן והרב איתן אייזמן כשהם מביעים תמיכה בבית היהודי תחת הכותרת 'לציונות הדתית יש בית אחד'.

עד עתה נמנעו בבית היהודי מפרסום של רבנים בפרסומות רשמיות של המפלגה, זאת כפי הנראה על מנת למשוך קהלים חדשים למפלגה, אך על רקע הירידה החדה בסקרים הם מוציאים מהבוידעם את הרבנים בכדי לנסות ולהשתלט על הסחף מצד הציונות הדתית לכיוון מפלגות אחרות.

(צילום: צילום מסך)