בשורה לתושבי השומרון: אולפנה חדשה נפתחה ביישוב המוכר

מתרחבים: אולפנה חדשה נפתחה בקרני שומרון - תשתייך לרשת ישיבות בני עקיבא. האולפנה תצטרף לישיבת בני עקיבא קרני שומרון המשתייכת גם היא לרשת, ותהיה האולפנה הראשונה שנפתחת ביישוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/24 17:19 ג באב התשפד

בשורה לתושבי השומרון: אולפנה חדשה נפתחה ביישוב המוכר
האולפנה החדשה בשומרון, צילום: דוברות יב"ע

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, ביישוב קרני שומרון מתחדשים באולפנה חדשה שתשמש את בנות הנוער ביישוב ומחוצה לו. האולפנה החדשה תצטרף לרשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא, ותהיה המוסד השני של הרשת ביישוב. האולפנה תצטרף לישיבת בני עקיבא קרני שומרון המשתייכת גם היא לרשת, ותהיה האולפנה הראשונה שנפתחת ביישוב.

"האולפנה החדשה תהיה פנינת השומרון"

ההכרזה על הקמת האולפנה נעשתה על ידי ראש המועצה המקומית יהונתן קוזניץ ובשיתוף אגף החינוך במועצה. קוזניץ בירך: "אנו שמחים לחזק את מערכת החינוך בקרני שומרון ולעשות היסטוריה עם הקמתה של אולפנת בני עקיבא. אנו רואים ערך גדול בשותפות עם רשת בני עקיבא על מנת לחזק חינוך ערכי, אידאולוגי עם שאיפה למצויינות בכל התחומים. נמשיך להעצים את מערכת החינוך, להתפתח ולהקים עוד מוסדות, ולגדל פה דור שיביא הישגים והצלחות בכל תחומי החיים".

אלחנן גלט, מנכ"ל ישיבות ואולפנות בני עקיבא הוסיף: "מחמם את הלב לראות שאנחנו ברשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא ממשיכים להתרחב, עם אולפנה חדשה. אולפנת בני עקיבא קרני שומרון ברוכה הבאה, אנו שמחים בך, בתלמידות ובצוות החינוכי שקם לו. אנו שמחים בכל מוסד המצטרף למשפחת בני עקיבא, ובמיוחד אולפנה הנמצאת בהתיישבות בשומרון. אני בטוח בעז"ה שהאולפנה החדשה תהיה פנינת השומרון ותהווה דוגמה ומופת לכל מוסדות החינוך בארץ".

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הינה רשת חינוכית ציונית דתית הפועלת בישראל מאז שנת הת"ש, והיא מוותיקות רשתות החינוך הציוניות דתיות בישראל. כיום מונה הרשת למעלה מ-60 מוסדות בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בתוכן כ-25 אולפנות כאשר האולפנה החדשה תהיה הרביעית המוקמת בתוך ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. המחזור הראשון של האולפנה יחל את לימודיו בא' אלול הקרוב בו תהיינה למעלה מ-100 שתכנסנה לכיתה ז'.