האם הרב שלמה עמאר יתמודד לתפקיד רב העיר ירושלים?

מקורבים לרב עמאר טוענים כי הרב הראשי לשעבר החליט להתמודד לתפקיד רב העיר ירושלים. בלשכתו מכחישים. לאחרונה אמר סגן השר בן דהן כי אם הרב עמאר יתמודד הוא ישמח לשתף פעולה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/09/14 14:51 טז באלול התשעד

האם הרב שלמה עמאר יתמודד לתפקיד רב העיר ירושלים?
cc by Eli segal, צילום: cc by Eli segal

האם הרב שלמה עמאר, הרב הראשי לשעבר, יתמודד לתפקיד רב העיר הספרדי לירושלים? על פי ישי כהן בכיכר השבת הרב עמאר צפוי כפי הנראה להתמודד על התפקיד, כשהזרז העיקרי להחלטה הוא התאריך הקרוב - כ"ז תשרי, בעוד מעט יותר מחודש.

בחודשים האחרונים מכחישים מכל וכל אנשי לשכתו של הרב עמאר כי הרב הראשי, מבכירי הרבנים הספרדיים בארץ, יתמודד לתפקיד הרב הראשי הספרדי בירושלים, אך יחד עם זאת נשמעו בחודשים האחרונים שמועות עיקשות כי לבסוף הוא יתמודד לתפקיד.

על פי כהן, מקורבים לרב עמאר מאשרים כי הרב צפוי להתמודד על התפקיד, כשמולו יעמוד בין היתר הרב חיים אמסלם. עם זאת יש לציין כי על פי ההערכות, אם אכן הרב עמאר יתמודד לתפקיד, הוא ינצח בקלות את יתר המתמודדים. לאחרונה אמר סגן השר לשירותי דת ל'כיפה' כי אם אכן יתמודד הרב עמאר על התפקיד הוא ישתף פעולה בשמחה. “אני לא יודע אם הוא רוצה להציג את מועמדותו. אם יציג את מועמדותו זו תהיה מועמדות שתפאר את ירושלים. הימים יגידו. אני מניח שאם הרב עמאר יגיש את מועמדותו נשמח לשתף פעולה".