דרישה לפתוח בחקירה נגד עמיר בניון בחשד להסתה

לאחר שפרסם שיר בפייסבוק בו אמירות נגד ערבים ישראלים, דורש חבר הכנסת עיסאווי פריג´ לפתוח בחקירה נגד עמיר בניון בחשד להסתה. בניון: "לא קורא לאלימות כלשהי כלפי שום אדם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/11/14 19:06 ב בכסלו התשעה

דרישה לפתוח בחקירה נגד עמיר בניון בחשד להסתה. אתמול פרסם הזמר הימני שיר בשם 'אחמד אוהב ישראל' בו התבטא נגד ערבים ישראלים בעקבות הפיגועים האחרונים.

בין היתר, שר "זה נכון שאני סתם חלאה כפויית טובה. זה נכון, אבל אני לא אשם, לא גדלתי על אהבה. זה נכון יבוא הרגע בו תפנה לי את הגב ואז אתקע בך את הגרזן המושחז.. זה נכון שאני סתם חלאה כפוית טובה. זה נכון אבל אני לא אשם, לא גדלתי על אהבה. זה נכון יבוא הרגע בו תפנה לי את הגב, ואז אני אירה בך, ישר בגב".

האזינו:

[embed]https://www.facebook.com/video.php?v=1017804044912226&set=vb.127529880606318&type=2&theater[/embed]

בתגובה לשיר, דורש חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ ממפכ"ל המשטרה להעמיד את בניון לדין בגין הסתה. "הזמר עמיר בניון העלה לעמוד הפייסבוק שלו, שיר בשם 'קוראים לי אחמד', המסית בצורה מכוערת כנגד האוכלוסייה הערבית בישראל", כתב פריג'.

"כאזרח ערבי ישראלי, השיר הזה מתייחס אלי ואל כל החברה הערבית בישראל, שמתוארת על ידי בניון כרוצחת. מילות השיר מהוות הסתה פרועה ומתיר את דמי ואת דם כל אזרחי ישראל הערבים ועל כן אני פונה אלייך בדרישה לפתוח בחקירה מיידית כנגד בניון בגין הסתה נגד הציבור הערבי בישראל".

היום הבהיר בניון כי השיא אותו פרסם אינו מהווה שום קריאה להסתה. "למען הסר כל ספק, השיר מאתמול, 'אחמד אוהב ישראל', נועד להביע תחושות בלבד, ולא קורא לאלימות כלשהי כלפי שום אדם. אנו נגד אלימות באופן מוחלט, ואילו היינו אלימים, לא היינו שרים שירים כואבים שבוקעים הישר מהלב".

בניון תקף את אלו המאשימים אותו בהסתה וכתב "לכל המזדעזעים - אני מציע שלפני הכל, תזדעזעו ותחששו מהטרור שמשתולל במדינה. תזדעזעו קודם מיהודים נרצחים עם טליתות מוכתמות מדם. מאזרחים שנדרסים על ידי חיות אדם. ממחבלים שיורים על תושבי הדרום מתוך בתי ספר ובתי חולים. יש דברים הרבה יותר מזעזעים משיר שביטא כאב וחשש ותו-לא".

בעקבות המתקפות אודות השיר האחרון, פרסם בניון שיר נוסף הערב בשם "אויב המדינה", בו תקף את המאשימים אותו בהסתה בצביעות וטען שרוצחים הופכים לקורבן בעוד הוא מותקף כרוצח בזוי

"אם רוצח הפך לקרבן

ואני הפכתי לרוצח בזוי

לא נשאר לי הרבה מה לומר

אני חי בעולם מפחיד ולא שפוי"

האזינו:

[embed]https://www.facebook.com/video.php?v=1018617088164255&set=vb.127529880606318&type=2&theater[/embed]