חברי הבית היהודי, די להציב קווים אדומים מול בנט

די כבר לשלוח עוד ווטסאפ זועם על החשיבות הבוערת של חוק זה או תיק זה ושאם לא נחזיק בזה או לא נחוקק את זה עדיף לשרת את העם מהאופוזיציה.כן, אני יודע, לעיתים משתמשים בלחץ מבפנים כשיטה של משא ומתן להראות לחץ מבית על מנת לתת כוח בחוץ אבל זה כבר מזמן עבר כל גבול של טעם טוב

חדשות כיפה עומר רחמים 05/05/15 17:14 טז באייר התשעה

חברי הבית היהודי, די להציב קווים אדומים מול בנט
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אחי חברי הבית היהודי,

צמד המילים "די כבר" שקנה לו מקום של כבוד במהלך מערכת הבחירות האחרונה הולך ומקבל משמעות חדשה ככל שנוקפים הימים לקראת חתימה הסכם קואליציוני.אז אנא, תרשו לי, די כבר! די כבר לצעוק על כל דבר שלא נראה לכם נכון. די כבר להציב קווים אדומים. די כבר לתת תחושה שעוד רגע ואתם שוברים את הכלים. די כבר לשלוח עוד ווטסאפ זועם על החשיבות הבוערת של חוק זה או תיק זה ושאם לא נחזיק בזה או לא נחוקק את זה עדיף לשרת את העם מהאופוזיציה.כן, אני יודע, לעיתים משתמשים בלחץ מבפנים כשיטה של משא ומתן להראות לחץ מבית על מנת לתת כוח בחוץ אבל זה כבר מזמן עבר כל גבול של טעם טוב.

די כבר כי ברמה הפשוטה ביותר "אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו", עד שתבין את מכלול השיקולים והאחריות של הישיבה בשולחן המשא ומתן. אבל יותר מזה, די כבר! כי הגיע הזמן לתת אמון אמיתי שלא תלוי בהתנהגות זו או אחרת, בהחלטה זו או אחרת. הגיע הזמן להגיד בלי גרם של הסתייגות; נפתלי איילת ניר וכל שאר היושבים סביב השולחן אנחנו אתכם לגמרי! אנחנו סומכים עליכם לגמרי! נגבה אתכם תמיד! לא כי אנחנו עיוורים, לא אנחנו חסרי עמוד שדרה אלא כי אנחנו סומכים על עולם הערכים שלכם, על שיקול הדעת שלכם.

כן, כשצריך גם נדע להביא בפניכם בצורה עדינה ואישית את הלכי הרוח המחשבות והשאיפות של השטח אבל לא כמבקרים מן הצד ובטח שלא על גלי האתר ואתרי החדשות המתחננים לעוד טרף קל.תוצאות הבחירות הביאו את נבחרינו לשולחן המשא ומתן לא כפי שכולנו ציפינו אך אנא, בישורת האחרונה, נחזק ונגבה את נבחרינו, ובואו לא נתבלבל בעזרת השם, בדרך להנהגת המדינה.