דעה: מלחמת תרבות

בואו לא נתבלבל, מול הבאים לכבול אותנו ביצריות שפלה בשם החופש המדומה, מול המנסים להמיס את ליבנו הרגיש בשם המוסר, מול העושקים את עושרה של הנשמה בתחליפי חומר זולים ונוצצים. רוב החברה הישראלית בריאה, רובה אוהבת את המסורת

חדשות כיפה הרב דרור אריה 18/06/15 21:29 א בתמוז התשעה

דעה: מלחמת תרבות
shutterstock, צילום: shutterstock

השבוע שבוע תרבות..

סערה תקשורתית מתוזמנת סביב מלחמת אומני השמאל נגד משרד התרבות ומשרד החינוך .

ראשית, על השרה רגב לעשות תשובה, השתתפותה במצעד ההזוי שמעודד מה שנקרא בתורתנו הנצחית "תועבה" ביום שישי האחרון שם ללעג וקלס את מאבקה הצודק לעודד תרבות יהודית , ציונית ופטריוטית, שכן אותה "קהילה" שמה למרמס את התורה שהיא יסוד התרבות היהודית, ויסודה של שיבת ציון.

שותפות של שרה בישראל למחול החנופה סביב מיעוט אגרסיבי הגאה בחטאיו, ושולט בכיפה בעולם התקשורת, רק מעצים את הלחץ ואת הבוז כלפיה, כפי שנוכחנו לדעת בימים האחרונים.

אך לגופו של ענין השבוע האחרון חשף אותנו לעוצמת מלחמת התרבות בישראל, ולמאבק האדיר על צביונה של מדינתנו.

השאלה האם מדינה יהודית קדושה או מדינת פאבים וסינמטקים, טהרה או בוהמה, הולכת ומתחדדת מיום ליום ולא מניחה לנו להישאר אדישים.

זרועות התמנון לופתות אותנו מכל עבר, אל קודשי ישראל נורים יריות ארסיות מכל החזיתות.

בצבא- 'הדתה' של דת החילוניות, קיצוץ כנפיים לרבנות, ורמטכ"ל העובר על פקודות מטכ"ל בכניעה לסנדוויץ פרובוקטיבי של חזיר.

בתקשורת- השתוללות יצרית בשם "החופש" המדומה, כל צרוע וזב -מלך, ופריים טיים למצעדי תאווה וסטייה אלימים.

פלא שהצופה עדיין לא שבק חיים ממנות יתר של תוכניות ריאליטי.

בספרות ובתרבות לגווניה-כל המכפיש את ישראל גדול מחברו, וכל המרים יד על תורתנו הרי זה משובח.

באקדמיה-תזות ודעות כפרניות, הטלת ספקות בשפה מדעית בכל המריח קודש.

מערכת המשפט- הולכת בכיוון חד סטרי בנתיבי השמאל ומאיימת בנימה מתחסדת שאבוי למי שיסדוק את ההגמוניה החילונית הלבנה ששולטת בכיפה.

המערכה החוץ פלרמנטרית- מוזנת במימון אדיר ומכוונת לגופים דוגמת 15 v,ושוברים שתיקה היורדים לחיי המדינאים ומצירים את צעדם.

עלינו להיחלץ חושים, לא להתפעל מהעננים השחורים היוצרים מצג שווא על היעלמותה של השמש.

בכל יום אנו מבקשים בתחילתה של התפילה להינצל מ"עזי פנים", שהם זן אלים "העומד בכל דור נגד יסוד התפשטותה של הקדושה העליונה ודעת ה' בעולם"(עולת ראיה),הבקשה לדעת הרב קוק אינה על הצלה גופנית ,אלא היא על הצלה רוחנית, שלא להיות מושפע בכי הוא זה מעזות פנים זו, ולא רק להתרחק אלא להינצל לגמרי ממידה נוראית זו שעליה נאמר "עז פנים לגיהנום".

בדורנו כמה זכות ותפילה צריכים כולנו כדי להינצל מהשפעה רעה ומשחיתה זו, שכן הדעות הרעות הללו מחלחלות לאיטן לתודעתנו ומשנות בלא משים את השיח ,מטשטשות את האמיתות הגדולות והנצחיות שהיו לחמנו בעבר הלא רחוק.

עזות הפנים עלולה להתיישב גם בתוך ספסלי בית המדרש פנימה, בהשוואת קטן לגדול, וגילוי פנים בתורה שלא כהלכה, כך שאיש אינו מוגן.

אל לנו להיבהל, ואל לנו להפוך לקורבן תמים אל מול מתקפות הלעג האלגנטיות הבאות בשפה חדה ומתוחכמת.

בואו לא נתבלבל, מול הבאים לכבול אותנו ביצריות שפלה בשם החופש המדומה, מול המנסים להמיס את ליבנו הרגיש בשם המוסר, מול העושקים את עושרה של הנשמה בתחליפי חומר זולים ונוצצים.

רוב החברה הישראלית בריאה, רובה אוהבת את המסורת, רובה גאה בישראל ותורתו, הקדושה הולכת ומתרבה מיום ליום, וכוחות האופל יודעים זאת, ובשארית כוחם מנסים הם לסתום את חלונות האורה מלהאיר גאולה וישועה.

עלינו לחדד חושינו ולא להירדם אל מול המוקשים הרוחניים האורבים לנו ולבנינו בצד כל דרך!

מול עזות הפנים הנלחמת ברצון הטבעי לטוהר ויושר, עלינו לעורר עזות הנמר לעשיית רצון אבינו שבשמים.

אל נא נתפעל מהתרבות הנבובה המסתירה ברעש גדול את דממת המוות שלה, רק נרחם ונתפלל על נדחינו המבקשים מי בסתר ומי בגלוי להינצל מתופת הגיהנום של התרבות, שהם כבולים בה בעל כורחם.

משל ליושבים בשמחה מחרישת אוזניים תחת עננה של זיהום אוויר ואומרים למארחם שהכול "על הכיפאק" ובסתר ליבם מתחננים שייגמר הסיוט הזה ונשבעים לנקום גם הם באורחיהם בשמחתם שתופק בבומים על-קוליים בדמות זיקוקים מרהיבים.

דרכו של אברהם מנפץ האלילים צריכה לפרוץ באומץ לתודעה, האומה מחכה לגיבור שיושיעה מכבליה, ויוציאה מכלוב הזהב.