דעה: זיהום אויר ערכי

לא דו קיום מבקשים מארגני "התערוכות" הפלסטיניות, אלא שלילת הקיום של העם היהודי. זיהום האויר המוסרי בחיפה עולה ואם לא נתעורר, את פירות הביאושים והשנאה נקצור בעוד מספר לא רב של שנים

חדשות כיפה אריאל קלנר 18/05/15 15:40 כט באייר התשעה

דעה: זיהום אויר ערכי
דוברות, צילום: דוברות

תקופה לא פשוטה עוברת על חיפה. יש הטוענים שהאוויר מזוהם וקוראים לבדיקה והקמת ועדות .אכן בריאות דבר חשוב. אולם, גם בריאות לאומית היא דבר חשוב לעם חפץ חיים.

והנה בשנים האחרונות, זיהום אויר אחר פוקד חיפה. זיהום שהולך ומתגבר מיום ליום. זיהום מוסרי המערער על עצם קיומו של הבית הלאומי היהודי בארץ ישראל, זיהום המטפח הערצה למחבלים ורוצחים, לשנאה ליהודים ולערעור עצם זכותם למדינה בארצם.

תחת מעטה של חופש ביטוי, ובחסות משלמי המיסים והארנונה, מתקצבת עיריית חיפה ומעודדת את אי הלגיטימיות של מדינת ישראל בכלל.

בימים אלה נערך בחיפה בבית הגפן, פסטיבל לתרבות פלסטינית. פסטיבל המצטרף ליום האסיר הפלסטיני ולהצגה בתיאטרון אל מידאן, אשר הציגה רוצח של חייל בצורה אנושית) במימון העיריה כמובן), לפתיחת המרכז למורשת פלסטין בלב שכונת הדר, ובתחושה ההולכת וגוברת בקרב תושבי העיר, החל מהסטודנטים באוניברסיטה וכלה באחרון התושבים, שזיהום האויר בחיפה הוא לא רק ממפעלי המפרץ. קשה עד בלתי אפשרי לנשום אויר ציוני ברחבי העיר.

למכנים עצמם" פלסטינים" אין לי כל טענה. כל מהותם הוא שלילת קיום העם היהודי ומדינתו. כל מטרתם הייתה ונשארה, החל מימי המופתי, חברו הקרוב של היטלר, ועד ימי חתן פרס הנובל ערפאת, חיסול היישות היהודית על אדמת "פלסטין".

טענותיי הם כלפי עיריית חיפה והעומד בראשה, חברי מועצת העיר וכל הממלאים פיהם מים.

אל נתפלא שבדיוק כפי שמי שחונך על ברכי ההסתה האנטישמית ברשות הפלסטינית, קם בוקר אחר בוקר ומחפש לרצוח יהודים ברחבי ישראל (ואל תספרו לי סיפורים על קיצוניים) - בטרקטור, ברכב, בגרזן, במקל בסרגל, מה שבא ליד... - כך מי שצופה בתערוכות המציגות את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון כקלגסים, יעשה זאת מחר בחיפה.

לא דו קיום מבקשים מארגני "התערוכות" הפלסטיניות, אלא שלילת הקיום של העם היהודי.

זיהום האויר המוסרי בחיפה עולה מדרגה אחר מדרגה. אם לא נתעורר, את פירות הביאושים והשנאה, נקצור בעוד מספר לא רב של שנים, יקצרו אותם ילדינו.

הגיעה העת לנקות את האוויר מטרור ולהחזיר את חיפה לישראל. הגיעה העת שגם הרוב היהודי יקבל את זכותו לחיות בכבוד בארצו.

הכותב הינו יו"ר ועידת צעירי הליכוד ומייסד ויו"ר 'חזון לאומי'-המרכז מנהיגות ציונית.