דני רופ מרגיע: אפשר יהיה להדליק כתובת אש במוצ"ש

למרות הסופה הגדולה, לאלפי חניכי בני עקיבא ברחבי הארץ אין מה לדאוג. בשיחה ל'כיפה' מרגיע דני רופ ואומר "לא צפוי שום גשם והשמיים יהיו מעוננים חלקית. עם זאת, ייתכן שיהיה קר בלילה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/11/14 09:14 ה בכסלו התשעה

דני רופ מרגיע: אפשר יהיה להדליק כתובת אש במוצ"ש
בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

בימים האחרונים נראה שהגשם לא הפסיק לרגע, והחזאים כבר מדברים על החורף הגשום ביותר זה עשרים שנה. הרחובות הוצפו בגשם, כבישים נחסמו ומטריות שבורות הן הדבר היחיד שניתן היה לראות בכבישים, כשבעליהן נמצאים עמוק מתחת לפוך עם כוס תה או שוקו חם. כמות המשקעים היו חריגות, מפלס הכינרת עלה באופן מרשים לתקופה זו של השנה ונחלי הצפון גועשים כאילו אנו בעיצומו של החורף.

אלפי חניכי בני עקיבא הסתכלו בימים האחרונים בדאגה על תחזיות מזג האוויר ועל הרחובות הרטובים ותהו לעצמם האם המפקד הגדול במוצאי שבת ארגון יהיה מפקד רטוב במיוחד. לא עזרו ההסברים על כך שמדובר במצב נדיר והחניכים הצבועים כולם בכל צבעי הקשת בוודאי חוו תסכול לא קטן מהעובדה שהגשם מאיים להרוס לכם את התכניות.

לקראת שבת ארגון שוחחנו עם חזאי ערוץ 10 דני רופ, ושמענו ממנו על מזג האוויר הצפוי לסוף השבוע הקרוב, בו יחגגו אלפים את שבת הארגון במפקדים, מופעי דגלנות וכתובות אש. בדבריו הוא מרגיע את החניכים והחניכות, המדריכים והמדריכות, הקומונרים והקומונריות ומספר: הולך להיות בסדר גמור ולא תהיה בעיה להדליק את כתובות האש, ככל הקשור לגשם לפחות.

"הגענו לסופה של הסערה”, הוא אומר. "היום (ה') ימשיך הגשם ואחר הצהריים הוא ייחלש משמעותית. בסוף השבוע צפוי לנו מזג אוויר הרבה יותר יפה כשבשבת יגיע הסוף למזג האוויר הסוער והטמפרטורות יעלו”.

(צילום: פלאש 90)

“אנחנו נהיה אחרי הסערה ולא צפוי גשם. יש התייצבות במזג האוויר והשמיים יהיו מעוננים חלקית. עם זאת עדיין יהיה קר בגלל שאריות הסופה ובאזור ירושלים למשל הטמפרטורות יכולות להגיע לשמונה מעלות במהלך הלילה. מה שכן אין מה לדאוג וכנראה שלא יהיו גשמים".

מזג האוויר ברחבי הארץ במוצאי שבת:

תל אביב: 22-11 מעלות, מעונן חלקית

ירושלים: 15-8 מעלות, מעונן חלקית

חיפה: 19-10 מעלות, מעונן חלקית

באר שבע: 22-8 מעלות, מעונן חלקית

אילת: 26-14 מעלות, נאה