גורמים בבית היהודי: אורי אריאל מתפצל סדרתי

לקראת פיצוץ. גורמים בבית היהודי תוקפים בחריפות את אורי אריאל בעקבות המרד של האיחוד הלאומי בזמן ישיבת הסיעה. "צורת האיומים הזאת לא מקובלת עלינו. השר בנט לא ייכנע לאיומי פיצול"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/12/14 15:16 ט בכסלו התשעה

גורמים בבית היהודי: אורי אריאל מתפצל סדרתי
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

בבית היהודי לקראת פיצוץ. לאחר שחברי הכנסת מטעם האיחוד הלאומי החרימו ישיבת סיעה לטובת ישיבה דחופה אודות האיחוד בין המפלגות, והגיעו רק בסופה, תוקפים גורמים בבית היהודי בחריפות את אורי אריאל ומאשימים כי אין שום שותפות פוליטית ממנה הוא לא התפצל, ושלא מדובר בהתנהלות סבירה מבחינתם.

״אורי אריאל מתפצל סדרתי , וצורת האיומים הזאת לא מקובלת עלינו", הם זועמים וטוענים כי מדובר בספינים. “השר בנט לא יכנע לאיומי פיצול בנוסח 'תשריינו שישה או שאתפצל' מי שמוכן להעמיד עצמו לבחירה דמוקרטית של הציבור מוזמן, זוהי אחדות אמיתית".

מוקדם יותר היום חברי הכנסת מטעם האיחוד הלאומי סירבו להגיע לישיבת סיעת הבית היהודי שהתחילה ב-14:30, וקיימו ישיבה דחופה בסוגיית הריצה המשותפת לאור סירוב מפלגת 'המפד"ל החדשה' להגדרתם לדון במצע הערכי המשותף לשתי המפלגות. עם זאת, חברי הכנסת הגיעו לסוף הישיבה.

מדובר בהחרפה משמעותית מצד אנשי האיחוד הלאומי, ובמרד גלוי נגד בנט. על פי גורמים באיחוד הלאומי, הסיבה לסכסוך הגלוי, הינה מכיוון שבבית היהודי מסרבים לשבת על קווי היסודי והקווים הערכיים של שתי המפלגות ומעדיפים לדבר רק על שריונים וכיסאות. “כבר לפני שבועיים הוקם צוות שיעסוק בקווי היסוד מתוך רצון לקיים שיח משותף אבל הם מעדיפים לדון בכיסיאולוגיה ולא בדברים המשמעותיים", מסר גורם באיחוד הלאומי לכיפה.