בשידור חי: פלסטיני טען שהיהודים רוצחים, בנט שלף תמונה מהטבח

במסגרת ראיון ב-BBC טען דובר פלסטיני שהיהודים רוצחים. בתגובה, הוציא בנט תמונה מהטבח. המראיינת דרשה: תסיר את תמונת הפיגוע מהשידור. צפו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/11/14 11:52 כה בחשון התשעה

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט, השר נפתלי בנט, התראיין הבוקר לרשת BBC הבריטית, בעקבות הפיגוע בשכונת הר נוף בירושלים. בנט עלה לראיון אחרי דובר פלסטיני שהסביר כי "היהודים הם אלה שרוצחים את הפלסטינים בירושלים". בתגובה בנט הציג תמונה מזירת הפיגוע מול מחאות המראיינת דרשה ממנו להסיר את התמונה "אנחנו לא רוצים לראות את זה" אמרה לו.

השר בנט דיבר על ההסתה של הרשות הפלסטינית שהובילה לרצח. "אבו מאזן בעצמו מסית נגד יהודים ואומר להם 'תרימו נשק ותילחמו ביהודים'. את יודעת, אדם זה הגיע הבוקר להתפלל בדיוק כמו הרבה מוסלמים והרבה יהודים שהלכו להתפלל הבוקר. המוסלמים חזרו הביתה בשלום, אבל ארבעה יהודים ככה לא יחזרו יותר הביתה. זה טבח של יהודים תמימים הלכו להתפלל. אבו מאזן קרא ליום זעם - הנה התוצאות של הזעם, זה תוצאה ישירה של אבו מאזן".

צפו:

[embed]

]

מוקדם יותר אמר בנט כי, "אבו מאזן, מגדולי הטרוריסטים שהצמיח העם הפלסטיני, נושא באחריות ישירה לדם יהודים שנשפך בטלית ותפילין. בזמן שאנחנו עסקנו בהזיות על תהליך מדיני, הכינו לנו הפלסטינים תשתית טרור והסתה השלובים זה בזה. גם קונספציית הבטונדות לא עוצרת את הטרור אלא מעודדת אותו. אבו מאזן הכריז מלחמה על ישראל ועלינו להתייחס לכך בהתאם".