בנט: נכון לאסור תפילת יהודים בהר הבית

עם יציאתו של ראש הממשלה לפגישות בוושינגטון, מגיב בנט למצב הבטחוני ומיישר קו עם עמדות נתניהו בנוגע לסטאטוס קוו בהר הבית, והרגעת הרוחות בקרב הפלסטינים

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 09/11/15 11:03 כז בחשון התשעו

בנט: נכון לאסור תפילת יהודים בהר הבית
Miriam Alster, פלאש 90, צילום: Miriam Alster, פלאש 90

שר החינוך, נפתלי בנט, מתייחס הבוקר לגל הטרור ולביקורו של ראש הממשלה נתניהו בבית הלבן ואומר כי הוא בעד חיזוק כלכלי באזור יהודה ובשומרון, גם בקרב האוכלוסייה הערבית הפלסטינית: "יש לנו עניין שיחיו טוב, אנחנו מבינים שהם (הפלסטינים, א"ק) לא ילכו לשום מקום ולכן זאת צריכה להיות הגישה" .

מנגד אמר בנט כי לא צריך להעניק מחוות בשעת טרור. "הם אלה שצריכים להעניק לנו מחוות ולהפסיק לשלם לרוצחים לחגוג את מותם". כשבנט נשאל מדוע דווקא ממשלת ימין לא מקדמת תכניות בניה ליהודים, אמר בנט כי "יש בניה יהודית. המפלגה שלי עושה רבות בכדי לקדם את ישראל בכיוון הנכון" ולא פירט עוד.

בנט התייחס לאיסור שהוטל על יהודים להתפלל בהר הבית ואמר כי הוא עצמו אינו עולה להר משלל סיבות "אני בעד השמירה על הסטטוס קוו, ובשלב זה נכון לא להתיר תפילה של יהודים על הר הבית". עוד אמר בנט: "יש לי אחריות לאומית כחבר קבינט ואיני רוצה לייצר נזק למדינה ולראש הממשלה. הר הבית הוא המקום הרגיש ביותר בעולם ואני יכול לגרום נזקים לראש הממשלה במהלכים שהוא מקדם אם אביע את דעתי בנושא".