בנט בשומרון: לא נאבקים על ההתיישבות ביו"ש מטעמי ביטחון

פורום הבית היהודי בשומרון קיים אירוע בהשתתפות יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט. בדבריו אמר בנט "אני לא נאבק על ההתיישבות ביו"ש מטעמי ביטחון אלא מהחיבור ההיסטוריה לרגבי האדמה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/10/14 11:46 ה בחשון התשעה

בנט בשומרון: לא נאבקים על ההתיישבות ביו"ש מטעמי ביטחון
דוברות, צילום: דוברות

פורום הבית היהודי בשומרון אתמול (ג') בערב אירוע לציון שנתיים להיווסדו של הפורום. הכנס התקיים בטל מנשה שבצפון השומרון והשתתפו בו יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט, המנכ"ל ניר אורבך ועשרות חברי מרכז. האירוע התקיים לאחר ביקור של בנט בבנימין ובשומרון - שם היה אורחו של ראש המועצה גרשון מסיקה.

"בעיניי ישנן ארבע משימות קריטיות", אמר בנט לחברי המרכז. "חיזוק צה"ל ומערכת הביטחון, בנית כלכלה יציבה ופיתוחה, דחיפת התיישבות וצמיחה ביהודה ושומרון ללא מעצורים, עידוד הזהות היהודית כבסיס לכל העשיה הלאומית. אני לא נאבק על ההתיישבות ביו"ש מטעמי ביטחון, אלא מהחיבור ההיסטורי לרגבי האדמה. אנו לא מחפשים סיבה פרגמטית, אלא מאמינים בזכותנו על הארץ מכוח התורה".

בנט שיבח את חברי הפורום והעומד בראשו דוידי בן ציון. "אני מעריך את מסירותם של חברי הפורום המתמידים לפעול לא רק בעת בחירות אלא בשגרה הארוכה שבין בחירות לבחירות", אמר. "אתם השגרירים שלנו. אני מבקש לשמר את השיח הזה עם הפורום".

ניר אורבך אמר כי, "הפורום מאגד חברי מרכז מיישובי השומרון והוא מהווה נדבך משמעותי במארג הפורומים של הבית היהודי, המהווים את לב העשייה במפלגה: הם מהווים צלע משמעותית וחיונית במפלגה שרוצה להיות בקשר קרוב והדוק עם הציבור כדי לממש את הרצונות, הערכים, הצרכים והשאיפות של השטח ושל קהל בוחרי הבית היהודי. זו השליחות, בשביל זה אנחנו שם".

(צילום: דוברות)

יו"ר פורום השומרון דוידי בן ציון אמר: "הציונות הדתית היא כוח אדיר עבור עם ישראל. אנו פועלים לא רק בשומרון אלא בכל מקום בו אנו מרגישים צורך לסייע לעם ישראל. המפעל בערד חשוב לנו כמו פיתוח של שכונה חדשה בישובי השומרון וכמו בניית מעון ומפעל נוספים. אנחנו אוהבים את העם ורוצים להיות חיילים נאמנים שלו". בן ציון הודה לבנט ולאורבך על הקשב היומיומי לכל ענין וסוגיה והבטיח כי הקשר הישיר בין השטח להנהגה יימשך ויתקדם.

עשרות חברי המרכז שהגיעו סיפרו לשר על תחושות בשטח בנושאים שונים וכן על חשיבות החיבור הישיר בין יו"ר המפלגה לנציגיה בשטח. במהלך הערב הוענקה תעודת הוקרה לבנט ולאורבך על פעילותם.