בנט: אם הממשלה תשחרר רוצחים ישראלים נפרוש

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע כי אם תעבור בממשלה הצעה לשחרר מחבלים בעלי אזרחות ישראלית, הבית היהודי לא יישאר בממשלה. "זהו מעשה סחיטה וכניעה לטרור שלא נוכל להשלים עימו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/04/14 22:58 י בניסן התשעד

בנט: אם הממשלה תשחרר רוצחים ישראלים נפרוש
יוסי זמיר, צילום: יוסי זמיר

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מבהיר חד משמעית כי אם תעבור בממשלה הצעה לשחרר מחבלים בעלי אזרחות ישראלית המפלגה לא תישאר בה. " העסקה המתגבשת, באם תכלול בתוכה שחרור רוצחים בעלי אזרחות ישראלית, היא פגיעה בריבונות הישראלית, ולא רק זאת - אלא שהיא נעשית כאשר הפלסטינים לא משכו את בקשות הצטרפותם הבינלאומיות", אומר בנט.

"אשר על כן, במידה ותבוא בפני הממשלה הצעה לשחרור רוצחים ישראליים, הבית היהודי תתנגד להצעה. במידה וההצעה תעבור - הבית היהודי תפרוש מהממשלה אשר משחררת רוצחים בעלי אזרחות ישראלית".

"בערב זה של חג הפסח, חשוב לזכור כי יצאנו מעבדות לחרות כדי שנוכל לנהל בישראל מערכת חוק ומשפט, אשר תגן על אזרחי ישראל - ולא מערכת אשר נסחטת ע"י חבורת טרוריסטים ומשחררת את אזרחיה הרוצחים", מוסיף בנט. זהו מעשה סחיטה וכניעה לטרור שלא נוכל להשלים עימו, זהו סף המינימום של הכבוד הלאומי ולא נוכל להשלים עם רמיסתו".

"אני מאחל לאזרחי ישראל חג פסח כשר ושמח, ומקווים שאחינו יהונתן פולארד ישוחרר מהכלא במהרה, ולא בעסקאות שאינן מוסריות כמו זו שמוצגת כעת״, הוא אומר.