בן ארי מפגין נוכחות

ח"כ מיכאל בן ארי חנך לשכה פרלמנטארית בדרום תל אביב, זאת מתוך הזדהות עם תושבי השכונות המתמודדים עם תופעת המסתננים. "שכונות הדרום לא יהיו פח האשפה של ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק 21/02/11 00:00 יז באדר א'

בן ארי מפגין נוכחות
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ מיכאל בן ארי ("האיחוד הלאומי") חנך אמש (א) לשכה פרלמנטארית - בדרום תל אביב. מי שנחשב לאחד ממובילי המאבק נגד תופעת המסתננים המאפיינת את האזור בו קבע את לשכתו, החליט לעשות מעשה ולקבוע עובדות בשטח. אל מעמד קביעת המזוזה הגיעו השכנים, תושבי השכונה, יחד עם פעילי "ארץ ישראל שלנו" ובראשם ברוך מרזל.


(הלשכה החדשה, צילום: יחצ)


הלשכה הפרלמנטארית צפויה להיפתח כבר היום ומדי כל יום עבודה, למשך כשעתיים. ח"כ בן ארי בעצמו יגיע אליה באופן קבוע, פעם בשבוע, זאת נוסף על אירועים מיוחדים ודיונים שייקבעו עם אנשי השכונה. "חזרתי הביתה אל מחוזות נעוריי, אל השכונה והאנשים שאני מכיר ואוהב. אני מקבל את האהבה הזאת בחזרה. לעם ישראל יש המון חזיתות ובהן חזית של התבוללות ואויבים כאלה ואחרים, התושבים כאן מתמודדים עם מציאות מאוד קשה", הסביר ח"כ בן ארי.

ח"כ בן ארי הוסיף וציין כי הוא פועל בשטח כדי להשמיע את קולם של אנשי דרום ת"א בפרלמנט. "אנחנו כאן כדי להעלות אל הממסד את המצוקות, לעצור את תופעת המסתננים ולהוביל אותם אל מחוזות אחרים. תושבי שכונות הדרום לא יהיו פח האשפה והחצר האחורית של ישראל. אנחנו לא מפחדים מאף אחד, נעשה את מלאכתנו נאמנה", ציין.