בית שמש: שלום לרנר הודיע על תמיכה באלי כהן

שלום לרנר שהוביל את רשימת הציונות הדתית בבחירות הקודמות וזכה בכשלושים אחוזים מקולות התושבים, חתם על הסכם שיתוף פעולה והצטרפות לרשימה של אלי כהן

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/13 15:03 כד בתמוז התשעג

בית שמש: שלום לרנר הודיע על תמיכה באלי כהן
יחצ, צילום: יחצ

המתמודד שלום לרנר הודיע אתמול (ב‘) על תמיכה במועמדותו של אלי כהן - ועל ריצה משותפת בבחירות המקומיות בבית שמש.

לרנר, תושב גבעת שרת, הקים והוביל בבחירות הקודמות את הרשימה המקומית "ביחד" שכללה את המפד"ל והאיחוד הלאומי, וזכה בתמיכתם של כשלושים אחוזים מהמצביעים. כיום, הוא מגבש סביבו את רוב הציבור הדתי לאומי בבית שמש, והצטרפותו לרשימה של כהן יוצרת מחנה מאוחד ורב כוח שמטרתו להוביל את בית שמש.

במהלך הקדנציה האחרונה, נשאר לרנר נאמן לבוחריו וניהל מאבק אופוזיציוני עיקש נגד הנהלת העיר בראשות משה אבוטבול. לדברי לרנר, יש סיכוי גדול ותקווה רבה לשינוי בבית שמש. "אני חושב שאלי כהן הוא האדם הנכון ביותר בזמן הנכון", הוא מסביר, "אני שמח מאד להתחבר לאלי כהן ולחבריו, שלמדתי להכיר בחודשים האחרונים. אני מאמין ששותפות זו מסמלת יותר מכל את השותפות בין הציונות הדתית - שאותה הובלתי - לבין רשימתו של אלי. רק אחדות בבית של כל הזרמים שרוצים שינוי אמתי תוביל לעתיד טוב יותר. אחר הסקר כולנו נצא מאוחדים ומחוזקים יותר".

כהן אמר באירוע כי ”שילוב הכוחות הוא הערובה לניצחון, רק יחד נוכל להוביל את בית שמש למקום טוב יותר. אני מעריך מאד את שלום לרנר, יש לו כוח פוליטי ומעמד ציבורי והוא הוביל מהלכים רבי משמעות בעיר. הייתה לי הצעה מהליכוד, אבל אנחנו בחרנו לייצג את התושבים, באופן ישיר ובלי תיווך של מסגרות פוליטיות. אני שמח לצרף אלי אנשים מנוסים אנשים אשר מובילים רוח אחרת. שלום ידע לייצג את התושבים ולא להיצמד לעטיני השלטון, כך שהוא שותף טבעי לנו ולרעיון שאנו מובילים“.

כהן הסביר כי ”שלום יכהן כסגן ראש העיר לצידי ונפעל במשותף לטובת בית שמש. האחדות היא בסיס הכוח שלנו, ואני מאמין שמכאן ועל לניצחון הדרך תהיה סלולה. על דיגלנו חרתנו לפעול בשקיפות, הגינות ויושר, ואני שמח לצרף אלי אנשים שמזדהים עם ערכים אלה. אני קורא לעליזה בלוך להצטרף אלי על מנת לאחד את המחנה יחד עם שלום. פניתי גם למוטי כהן, ואני קורא לכולם להצטרף לאחדות“.