מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרמטכ"ל מסביר: ממוקדים ברצועה - אבל נחושים לשנות את המצב בצפון

הרמטכ"ל ערך הערכת מצב ביטחונית לאחר מתקפת המנע והבהיר כי על אף שהמיקוד כרגע הוא על רצועת עזה ועל השבת החטופים, "אנחנו מאוד נחושים לשנות את המציאות הביטחונית בצפון, ולהשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/24 18:25 כא באב התשפד

הרמטכ"ל מסביר: ממוקדים ברצועה - אבל נחושים לשנות את המצב בצפון
הרמטכ"ל בהערכת מצב ביטחונית בקרייה, צילום: דובר צה"ל

לאחר מתקפת המנע הבוקר (א'), כינס הרמטכ"ל הערכת מצב ביטחונית בקריה, בסופה הבהיר: "סיכלנו הבוקר מתקפת ירי רחבה של חיזבאללה לעבר עורף ישראל. אנחנו מאוד נחושים ונמשיך לעשות הכל להגן על אזרחי ישראל בכל מקום".

"מאוד נחושים לשנות את המציאות הביטחונית בצפון"

"אנחנו ממוקדים ברצועת עזה, לפרק את חמאס ולהשיב את החטופים. הלחץ שאנחנו מפעילים בהתקפות בעזה, הוא הלחץ שיביא להשבת החטופים. במקביל, אנחנו נלחמים נגד חיזבאללה בלבנון, ממשיכים ופוגעים בו באופן שיטתי. מתחילת המלחמה חיזבאללה איבד הרבה נכסים משמעותיים ומאות פעילים. אנחנו מאוד נחושים לשנות את המציאות הביטחונית בצפון, נמשיך לעשות כך ולפעול כדי להשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון".

"אנחנו מכים בחיזבאללה במהלומות מחץ מפתיעות" הדגיש ראש הממשלה גם הוא בישיבה שנערכה בקריה. "לפני שלושה שבועות אנחנו חיסלנו את הרמטכ"ל שלו, והיום סיכלנו את תוכנית התקיפה שלו. נסראללה בביירות וחמינאי בטהראן צריכים לדעת שזהו צעד נוסף בדרך לשנות את המצב בצפון, ולהחזיר את תושבינו בבטחה לבתיהם. ואני חוזר ואומר - זה לא סוף פסוק".