5 ספרות: האיום המסתורי של בכיר החות'ים

בכיר החות'ים מוחמד עלי אל-חות'י צייץ בחשבון "X" איום מסתורי על ישראל ובו נכתבה בטור אנכי חמש פעמים הספרה אחת. בהמשך נכתב "ציר אל אקצא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/24 09:19 טז בתמוז התשפד

5 ספרות: האיום המסתורי של בכיר החות'ים
אילוסטרציה, צילום: Shutterstock

לאחר המתקפה החריגה על נמל אל חודיידה בתימן, החות'ים ממשיכים לאיים על ישראל. אמש (א') בכיר החות'ים, מוחמד עלי אל-חות'י, צייץ בחשבון "X" איום מסתורי על ישראל ובו נכתבה בטור אנכי חמש פעמים הספרה אחת. את הציוץ חתם עלי בהאשטאג "ציר אל אקצא".

העקיצה של דובר צה"ל בערבית על התקיפה בתימן

כזכור, לאחר התקיפה של חיל האוויר בנמל אל חודדיה, דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, כתב את שמו של הנמל בטור אנכי ועקץ את החות'ים על המתקפה. מאוחר יותר צה"ל חשף תיעודים דרמטיים מהפצצת נמל אל חודידה, הטייסים נשמעו בקשר: "רואים את העגורנים, הכל מפורק".

אלפי קילומטרים מישראל: התקיפה על הנמל התימני - תיעוד מהמטוס

ֿגבר כבן חמישים נהרג מפגיעת כטב"מ חות'י בתל אביב

כזכור, גבר כבן חמישים נהרג במהלך סוף השבוע מפגיעת כטב"מ במתקפה משולבת של החות'ים בתל אביב, ועשרה נוספים נפצעו. המתקפה החות'ית כללה ירי של טיל בליסטי ושיגור 4 כטב"מים. בערוץ אל-ערביה דווח מפי מקורות כי ארה"ב יירטה טיל בליסטי ו-3 כטב"מים ששיגרו החות'ים לעבר ישראל אך הרביעי - הצליח להגיע לתל אביב ולגרום לפגיעה קטלנית.

צה"ל השיב לחות'ים - בתקיפה המרוחקת ביותר אי פעם משטח ישראל

בתגובה לתקיפת הכטב"מ הקטלנית של החות'ים, צה"ל הגיב בתקיפה חריגה בנמל אל חודיידה בתימן, והנחית עשר טון של פצצות על מגוון מטרות מטרות במרחב הנמל. מאוחר יותר הסבירו בצה"ל: "מרחב נמל חודידה משמש נתיב אספקה להעברת אמצעי לחימה איראניים מאיראן לשלטון הטרור החות׳י ומהווה מקור כלכלי משמעותי עבורו. מדובר בתקיפת היעדים המרוחקת ביותר משטח מדינת ישראל שבוצעה אי פעם על ידי חיל האוויר".