מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שני לוחמים נפלו בפגיעת פצמ"רים במסדרון נצרים - שלושה נפצעו קשה

רס"ל (מיל') עומר סמדג'ה, בן 25 מגנות הדר ורס"ל (מיל') סעדיה יעקב דרעי מתל אביב נפלו בפגיעת פצמ"רים של חמאס שנורו משכונת זיתון לעבר מסדרון נצרים במרכז הרצועה. הם יובאו למנוחות בשעה 13:00, בבתי העלמין בחולון ובנתניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/24 07:39 טו בסיון התשפד | עודכן בתאריך 21/06/24 12:11

שני לוחמים נפלו בפגיעת פצמ"רים במסדרון נצרים - שלושה נפצעו קשה
חללי צה"ל, צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשלפחה

אירוע קשה בעזה: צה"ל התיר הבוקר (ו') לפרסום כי שני לוחמים מגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3) נפלו באירוע הפצמ"רים במרכז רצועת עזה. רס"ל (מיל') עומר סמדג'ה, בן 25, מגנות הדר ורס"ל (מיל') סעדיה יעקב דרעי, בן 27, מתל אביב נהרגו מפגיעת פצמ"רים במסדרון נצרים. שלושה לוחמים נוספים נפצעו קשה, הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

עומר הוא בנו של הג'ודוקא והמאמן אורן סמדג'ה. סעדיה היה נשוי לרחלי ולהם שני ילדים: הללי בת שנתיים וינון בן שנה. סעדיה היה אברך בישיבת יפו שלמד למבחני רבנות, גויס בשמחת תורה כלוחם מילואים וכאמור, נפל אתמול בקרב ברצועת עזה.

  • הלוויתו של רס"ל (במיל') סעדיה יעקב דרעי תיערך היום (ו') ב-13:00, בבית העלמין הצבאי בחולון. לבקשת המשפחה, נבקש להימנע מסיקור תקשורתי.
  • הלוויתו של רס"ל (במיל') עומר סמדג'ה תיערך היום (ו') ב-13:00, בבית העלמין הצבאי בנתניה.

"הפרחים הטובים ביותר נקטפים מאיתנו"

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, ספד: "הפרחים הטובים ביותר נקטפים מאיתנו. כך היה סעדיה יעקב: איש, אבא, לוחם, אברך בישיבה ובעל משפחה חם ואוהב. בנימין מרכינה ראש על הפרי המובחר שגדל בה ונפל למען כולנו".

"רוח הניצחון של סעדיה וחבריו חייבת להמשיך לפעם"

עוד הוסיף גנץ: "אמש שעה לפני הבשורה עמדנו בקשר עם האמא ללי היקרה, כשהיא מעלה רעיונות ויוזמות לשכלל את המענה למשפחות שכולות. היא התרוצצה בין משפחות נופלים וחיזקה, גם אתמול. אמש הבשורה המרה התדפקה על ביתה. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול לרעייה רחלי, להורים ולכל המשפחה. רוח הניצחון של סעדיה וחבריו חייבת להמשיך לפעם ולחזק את הקברניטים להכות באוייב עד תום. לא לעצור דקה קודם".