מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ראש הישיבה ספד לנופלים: "עליתם בסערת הקרב השמימה"

בישיבת נתיבות יוסף אבלים על נופלם של שניים מבוגרי הישיבה: שלום מנחם ויקיר לוי ז"ל. ראש הישיבה ספד: "צר לי מאוד עליכם תלמידיי אהוביי ובמסתרים תבכה נפשי". פרטים על ההלוויות יימסרו בהמשך

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 15/06/24 23:02 ט בסיון התשפד | עודכן בתאריך 15/06/24 23:16

ראש הישיבה ספד לנופלים: "עליתם בסערת הקרב השמימה"
יקיר לוי ושלום מנחם ז"ל, צילום: באדיבות הישיבה

פורסמו שמותיהם של שני לוחמים שנפלו הבוקר (שבת) בתקרית הקשה ברפיח: הלוחמים שלום מנחם ויקיר לוי ז"ל, השניים הם בוגרי ישיבת נתיבות יוסף - מצפה יריחו. ראש הישיבה, הרב שבתי סבתו, ספד: "יקיר ושלום, הנאהבים והנעימים מנשרים קלו ומאריות גברו הגנתם בגופכם על עם ישראל ובזכותכם ובזכות כל חבריכם אנחנו חיים. צר לי מאוד עליכם תלמידיי אהוביי ובמסתרים תבכה נפשי. עליתם בסערת הקרב השמימה לכתר העליון של הקב"ה השמור למוסרי נפשם למען עמו באהבה".

"בחור שמח ומאיר פנים לכל אדם"

בקהילת נחל שורק ספדו: "יקיר רק בן 21 בנופלו, בחור שמח ומאיר פנים לכל אדם, בנם של אסנת ורבינא לוי ואח של חננאל, אשי, אלישיב ותפארת לוי. משפחת לוי היקרה קהילת נחל שורק כולה כואבת ואבלה איתכם באובדנכם הקשה והבלתי נתפס".

הלוחם יקיר לוי ז"ל

הלוחם יקיר לוי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

סרן ווסים מחמוד נפל בתקרית הקשה

כזכור, שמונה לוחמים נפלו הבוקר בפיצוץ מטען על נגמ"ש ברפיח ושמו של אחד מהם הותר לפרסום: סרן ווסים מחמוד, בן 23, מבית ג'ן סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, בעוצבת עקבות הברזל (401). דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי חשף מוקדם יותר פרטים נוספים על האירוע: "באחד הכלים ההנדסיים בשיירה ארע פיצוץ עז שנגרם ככל הנראה מאמצעי חבלה שהוטמן במרחב או כתוצאה מירי של טיל נגד טנקים. בתוך הכלי המשוריין היו שמונת הלוחמים שנהרגו".