אריאל קרא לשריין את בן ארי ב"יחד", שטבון: שריין אותו בעצמך

השר אורי אריאל קרא ל'יחד' ול'עוצמה יהודית' לרוץ יחד בבחירות על מנת שלא לבזבז מנדטים, שטבון הגיב: אם כל כך דחוף לך שריין אותו בעצמך

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/01/15 15:15 ב בשבט התשעה

אריאל קרא לשריין את בן ארי ב"יחד", שטבון: שריין אותו בעצמך
דוברות, צילום: דוברות

שר הבינוי אורי אריאל קרא היום (ה') בכנס המנהלים הבכירים בים המלח לאלי ישי להתאחד עם מפלגת 'עוצמה יהודית' זאת על מנת שלא לבזבז מנדטים לימין, ועורר את זעמו של עמיתו לשעבר במפלגה ח"כ יוני שטבון.

“הנקודה הבעייתית שלנו לקראת הבחירות הקרובות היא האם אלי ישי יעבור את אחוז החסימה", אמר אריאל בכנס. "אם לא יעבור, ייתכן, שיזרקו שלושה מנדטים לפח. בנוסף, קיימים שני מנדטים של מפלגת עוצמה לישראל, שעלולים להתבזבז גם הם, ולהיזרק לפח האשפה של הפוליטיקה, ולהכניס את הימין לבעיה קשה", אמר אריאל.

"יש לזה פתרון: שיתאחדו", הוסיף אריאל. "אם ילכו ביחד הם ודאי יעברו את אחוז החסימה ויצטרפו לקואליציה ימנית. אם ברוך מרזל לא ירצה להיות בקואליציה, תמיד יוכל להתפלג ולבחור את דרכו. אם יש מקום לחשש, זה בנושא הזה. אני מקווה מאוד שיכילו להתחבר וללכת יחדיו ולא להכניס את כל מדינת ישראל לבעיות קשות מאוד לכמה שנים".

מי שלא אהב את דבריו במיוחד היה כאמור ראש מטה ההסברה של מפלגת 'יחד' ח"כ יוני שטבון שהגיב לעמיתו לשעבר בכעס "אם עתידו האישי של בן ארי בוער לשר, הוא מוזמן לשריין ברשימת הבית היהודי כפי שמתאפשר בחוקה החדשה. אנחנו עמלים כל כוחנו על תהליך היסטורי של אחדות בין הציונות הדתית והציבור החרדי. בכך נשמש העוגן הימני והשכפ"ץ היהודי של ממשלת המחנה הלאומי הבאה. בזה אנחנו עסוקים, מבקש מהשר שלא לחבל במהלך".