אם שובתים, לא מקפיאים

מתיישבי יהודה ושומרון הכריזו על שביתת אזהרה כללית ומלאה בכלל הרשויות החל מיום ראשון, זאת כנגד הכוונה להקפיא מחדש את הבנייה

חדשות כיפה אורי פולק 17/11/10 00:00 י בכסלו התשעא

אם שובתים, לא מקפיאים

מתיישבי יהודה ושומרון הכריזו על שביתת אזהרה כללית ומלאה בכלל הרשויות החל מיום ראשון הקרוב, זאת כנגד "ההתקפלות המבישה, הכניעה החוזרת של ראש ממשלת ישראל בפני הלחץ האמריקני-פלסטיני והכוונה להקפיא מחדש את הבנייה ביהודה ובשומרון", כך לדבריהם.

השביתה צפויה לכלול את המועצות האזוריות שומרון ובנימין וכן את המועצות המקומיות שהודיעו עד כה על השתתפותן ובהן קדומים, קרני שומרון, אפרת, קריית ארבע ובית-אל. יוזמי המהלך, ראשי המטה המשותף של ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין ותנועת "קוממיות", הודיעו כי מדובר בשביתת אזהרה, שתכלול את המערכות המוניציפליות וכן השבתה כללית של מוסדות החינוך, במטרה ל"התריע מפני המשמעויות והסכנות הנובעות מהארכת הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון".

לדברי המארגנים בכוונתם לעלות לירושלים ולהפגין "כנגד ההתקפלות והכניעה", זאת במחאה נגד כוונת ראש ממשלת ישראל לאשר את הארכת ההקפאה. ההפגנה צפויה להתקיים מול משרד רה"מ בירושלים במהלך ישיבת הממשלה. "שביתת האזהרה הינה יריית הפתיחה למאבק חסר פשרות שינהלו המתיישבים ותומכיהם נגד ראש הממשלה אם חלילה יצעד במסלול הגירוש והעקירה", מבטיחים המארגנים.