אלפים ישתתפו בשבת חברון

כמיטב המסורת צפויים אלפי מבקרים ובהם אישי ציבור, להגיע לעיר האבות לרגל קריאת פרשת חיי שרה, במהלכה מוזכר קניין מערת המכפלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/10 00:00 כ בחשון התשעא

אלפים ישתתפו בשבת חברון
Tiviet ויקיפדיה העברית, צילום: Tiviet ויקיפדיה העברית

עם קריאת פרשת חיי שרה בה מוזכר קניין מערכת המכפלה על ידי אברהם אבינו, צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים לקריית ארבע-חברון, כפי שמקובל זה שנים.

מסורת זו הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה ובשבת הקרובה עשרות אלפי מבקרים מכל הארץ צפויים לפקוד את קברי האבות במפגן ענק להדגשת זכותו של העם היהודי על כל חלקי ארץ ישראל. במסגרת אירועי השבת יתקיימו וקרית ארבע- חברון תפילות המוניות, סיורים, שיעורים סעודות ועוד.


(צילום: Tiviet ויקיפדיה העברית )


בין המבקרים, צפויים להגיע גם אישי ציבור רבים ובהם יו"ר הקואליציה ושדולת ארץ ישראל, ח"כ זאב אלקין, סגנית השר גילה גמליאל, ח"כ ציפי חוטובלי וח"כ אורי אריאל. בנוסף ולכבוד האירוע, העבירו 43 שרים וחברי כנסת ובהם יו"ר הכנסת, רובי ריבלין, מכתבי תמיכה בהתיישבות בחברון ובקריית ארבע. בין התומכים: השרים גדעון סער, יובל שטייניץ, ישראל כץ, מיקי איתן, משה כחלון, סילבן שלום, לימור לבנת, סגן שר החוץ דני איילון, יו"ר ועדת החו"ב צחי הנגבי וחברי קדימה יואל חסון ורונית תירוש.

"התמיכה של יו"ר הכנסת,שרי ממשלת ישראל וחברי הכנסת מוכיחה כי עיר האבות חברון נמצאת בלב התמיכה של הציבור הישראלי וכי מדינת ישראל לעולם לא תפקיר את האבות והאמהות שקבורים בחברון", אומר ראש מועצת קריית ארבע-חברון, מלאכי לוינגר.