אין לכם לב

המטה להצלת העם חוגג את פיטוריו של ניצב בר לב. אלישיב רייכנר מבקש - תשאירו את החשבונות לאלוקים.

חדשות כיפה אלישיב רייכנר 07/09/08 00:00 ז באלול התשסח

אין לכם לב
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

למטה להצלת העם והארץ

שלום רב

האמת, מיד כששמעתי על פיטוריו של ניצב בר לב מהמשטרה, חיכיתי להודעה שלכם. ידעתי שתחגגו את הפיטורין של הניצב הדרומי שפיקד על ביצוע תוכנית ההתנתקות ושתטענו שמדובר בעונש על העקירה, או במילים שלכם ש"יש דין ויש דיין".


בתור כאלו שכנראה הקב"ה עובד אצלם או לפחות מחזיקים במחשבון של בית דין של מעלה, רציתי לשאול אתכם כמה שאלות שמפריעות לי בתיאורית היש דין ויש דיין שלכם. מקבילו הצבאי של ניצב בר-לב בתקופת ההתנתקות היה האלוף דן הראל שכיהן כאלוף פיקוד דרום. האם העובדה שדן הראל קודם בניגוד לתחזיות ומונה לתפקיד סגן הרמטכ"ל אומרת שאין דין ואין דיין?.


אחד מהוגי ההתנתקות ומחולליה היה השר חיים רמון. כשהוא נאלץ להתפטר מתפקידו כשר המשפטים בשל פרשת הנשיקה המפורסמת, הרמתם כוסית לחיים והוספתם את תמונתו למנשרים שלכם. לעומת זאת, כשהוא חזר לממשלה וקודם לתפקיד המשנה לראש הממשלה לא שמענו מכם מילה. האם רמון נפלט מהמחשבון שלכם או שמא התברר למפרע שהוא לא ממש תמך בהתנתקות?


מי שעוד כיכב בפליירים שלכם היה ח"כ צחי הנגבי שלטענתכם הסתבך בחקירות בשל תמיכתו בהתנתקות. הבעיה עם הטיעון הזה הוא שהנגבי מאז ומתמיד, הרבה לפני עקירת גוש קטיף היה נתון בחקירות ובכל זאת זה לא הפריע לו להמשיך להיות אחד האנשים החזקים במערכת הפוליטית. גם עכשיו, הוא עדיין נחשב לאחד האנשים המשמעותיים בקדימה, אז מה זה אומר? שיש דין או שאין?

אפילו החשבונות שלכם עם ניצב בר-לב לא ממש ברורים. שלוש שנים חלפו מאז העקירה ובשלוש השנים הללו קצר בר-לב הישגים לא מעטים כמפקד מחוז הדרום במשטרה. האם ההצלחות שלו נכללות בחישובים שלכם?. האם העובדה שהפשיעה באזור הדרום ירדה בעשרות אחוזים בתקופת כהונתו היא חלק מהדין של בר-לב או שבית המשפט שלכם הוא בית משפט לענייני התנתקות בלבד?

ומה יקרה אם בסופו של דבר בר-לב ימונה בעתיד למפכ"ל? האם יש גם ערעורים בבית הדין שלכם?


ובכלל, מה הפרשנות שלכם לפריימריז בקדימה? אחד משני המתמודדים המובילים על ראשות המפלגה העוקרת, יכהן כנראה, לפחות בטווח הקרוב כראש ממשלה. גם לבני וגם מופז תמכו בהתנתקות וסייעו בהוצאתה לפועל. אם לבני תפסיד אז לכאורה, יש דין ויש דיין, אבל מצד שני זה אומר שמופז ינצח...

ושלא תבינו לא נכון. אני לא חפץ ביקרם של אלו שביצעו את תוכנית העקירה האומללה, ולא שמח בהצלחתם. הייתי שמח אם כל הפוליטיקאים שתמכו בהתלהבות בהתנתקות היו מסיימים את הקריירה הפוליטית שלהם או לפחות גולים לאופוזיציה לעשרות שנים, ובכל זאת, את החשבונות השמימיים אני משאיר לריבונו של עולם ולא מתיימר לנהל אותם במקומו.


בתקווה שלא תכניסו אותי לרשימה השחורה

אלישיב.