אורי אריאל: אין סיכוי לריצה משותפת עם הליכוד

במהלך חנוכת כביש חדש בדימונה אמר השר אורי אריאל לתשובה לשאלת ראש העיר במקום כי אין סיכוי לריצה משותפת של הבית היהודי עם הליכוד. על הכביש שחנך אמר "צעד נוסף בחיבור הפריפריה למרכז"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/01/15 19:45 כט בטבת התשעה

אורי אריאל: אין סיכוי לריצה משותפת עם הליכוד
אילוסטרציה: ששון תירם, צילום: אילוסטרציה: ששון תירם

בימים האחרונים נפוצו שמועות על ריצה משותפת של הבית היהודי עם הליכוד, שגובו היום (ג') בסקר שערך ערוץ הכנסת ושצופה 40 מנדטים למפלגה שכזו, אך במסגרת חניכת כביש חדש בדימונה נשאל מקום 2 במפלגה המשותפת - הבית היהודי ותקומה, השר אורי אריאל, על איחוד בין הליכוד לבית היהודי וענה בשלילה מוחלטת.

ראש העיר של דימונה בני ביטון שאל את השר האם איחוד שכזה אפשרי, ונענה בתשובה חד משמעית "אין סיכוי לריצה משותפת עם הליכוד".

במהלך הביקור חנכו שר הבינוי אריאל וראש עיריית דימונה בני ביטון את הכביש העוקף החדש בדימונה, כביש עוקף הגן הלאומי ממשית. לפני כן קיימו השר וראש העיר ישיבת עבודה על הבנייה בעיר לקראת מעבר בסיסי צה"ל לנגב. למרות הקשיים וקוצר הזמן, הצליחו אגף ההנדסה והקבלן המבצע לעמוד ביעד המצופה, כך לדברי ראש העיר בני ביטון. הכביש ישחרר את העיר דימונה מפקקי התנועה הרבים. בסמוך לכביש נסללה דרך לרוכבי אופניים ולהליכה רגלית. כמו כן הותקנו נורות תוך מתן דגש על חסכון בחשמל.

שר הבינוי אורי אריאל אמר על הכביש החדש: "אני שמח בשמחתם של התושבים, פתיחת הכביש תקל על עומסי התנועה וזו בשורה גדולה לתושבים. שיפור התשתיות יקל על פיתוח העיר ואנחנו נוכל לבנות כאן בדימונה עוד ועוד דירות כדי לענות על הביקוש הגדל והולך של העיר ולהוזיל את מחירי הדיור. יש כאלה שמתייחסים לדימונה כאלה פריפריה רחוקה. אני שם את הפריפריה במרכז ודואג לפיתוח ובנייה ככל שניתן. גם בשנה הבאה נמשיך לשווק ולבנות את הנגב".

ראש העיר בני ביטון: ״חנוכת כביש 1 היא סנונית ראשונה לקראת פיתוח ושדרוג תשתיות בעיר. תרומתו של השר אורי אראל לבנייתה ופיתוחה של העיר דימונה היא משמעותי והייתי רוצה לדעת כבר היום שגם בקדנציה הבאה הוא יכהן כשר הבינוי והשיכון״