אורי אורבך ושולי מועלם מככבים בסרטון של חברת כנסת ממרצ

חברת הכנסת מיכל רוזין פרסמה סרטון, בו נראים בין היתר אורבך ומועלם כשהם ממליצים לא לבחור בח"כית, כמעין הפוך על הפוך. אורי אורבך: "אם אני יכול לתרום לכך שהיא לא תיבחר - אז למה לא?"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/01/15 11:11 טו בטבת התשעה

אורי אורבך ושולי מועלם מככבים בסרטון של חברת כנסת ממרצ
דוברות, צילום: דוברות

הבחירות המתקרבות מספקות לנו שלל סרטונים מושקעים. אחד מהם הוא סרטון הבחירות המשעשע של חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ, שבחרה לפרסם את עצמה משחקנים אורחים - חברי כנסת מהמפלגות היריבות של רוזין - הבית היהודי, יהדות התורה, ש"ס, הליכוד ועוד.

בין שלל המשתתפים בסרטון בעל הכותרת 'אל תצביעו למיכל רוזין, נמצאים במפתיע גם השר אורי אורבך וחברת הכנסת שולי מועלם שמסבירים כביכול מדוע רוזין מפריעה להם ומדוע אסור לבחור בה.

[embed]https://www.facebook.com/video.php?v=840802959296975&set=vb.617957021581571&type=2&theater[/embed]

זו לא הפעם הראשונה שחברי כנסת משתתפים בסרטי התעמולה של חבריהם מהמפלגות היריבות, כשהסיבה הרשמית היא יחסי העבודה בין חברי הכנסת שמסייעים אחד לשני גם כשדעותיהם שונות ברוב הנושאים. אחד הדוגמאות הבולטות לכך הוא הסרטון של יריב אופנהיימר יו"ר תנועת 'שלום עכשיו' בו משתתף אריה אלדד ה'ממליץ' לחברי העבודה לבחור באופנהיימר למפלגת העבודה.

בלשכתו של השר אורי אורבך אמרו בתגובה: ״בכנסת אנחנו נוהגים לערוך שיתופי פעולה חוצי מפלגות, ומיכל רוזין, חוץ מזה שהיא די שמאלנית, היא ח״כית יעילה וחרוצה. אם אני יכול לתרום לכך שהיא לא תיבחר - אז למה לא?״.