• קובץ הלכות בנושא חינוך לאמירת ברכות בגיל הרך

    חז"ל תיקנו שמשהגיע ילד לגיל חינוך, מצוה לחנכו למצוות, ובכלל זה לברכות. מהו "גיל חינוך" לענין ברכות? כיצד מלמדים את הקטנים לברך?

    הרב אלישע אבינר

    24/02/05 00:00

  •  יועצים

    שינוי בהשקפה

    כולנו שדכנים

    23/02/05 21:06

  •  יועצים

    וריקוצלה

    מכון פועה

    23/02/05 12:34

  •  יועצים

    שברי כוס החתונה

    כולנו שדכנים

    22/02/05 20:26

  •  יועצים

    אהבה לפני הנישואים

    כולנו שדכנים

    22/02/05 20:09

  •  יועצים

    אני במקום קשה

    כולנו שדכנים

    22/02/05 18:23

  •  יועצים

    דימום לאחר לידה

    מכון פועה

    22/02/05 13:37

  •  יועצים

    בר בשידוכים

    מכון פועה

    22/02/05 12:15

  •  יועצים

    ללא נושא

    כולנו שדכנים

    21/02/05 19:04

  •  יועצים

    שידוך

    כולנו שדכנים

    21/02/05 19:00

  •  יועצים

    תקוע באמצע החיים

    כולנו שדכנים

    21/02/05 18:52

  •  יועצים

    הפרדה

    מכון פועה

    20/02/05 13:09

  •  יועצים

    הסכם קדם נישואין

    יד לאשה

    20/02/05 12:01

  • מכתב מס´ 6 – סיום!

    מה ההבדל בין ה´מאמינים´ של היום ל´מאמינים´ של פעם?<BR>האם ´אי-האמונה´ לא הפכה בעצמה להיות ´דת קנאית וסגורה´?<BR>האם ייתכן שאת כל השאלות הגדולות שאנחנו ´ממציאים´ מישהו כבר שאל לפנינו?<BR>וכיצד קורה שאנו משקיעים את הזמן בדברים שוליים, אך לדבר המשמעותי ביותר בחיינו<BR>איננו מוצאים את הזמן?<BR>

    יוני אלטמן, חברים מקשיבים

    17/02/05 00:00

  • מכתב מס´ 4 (מ-6): ´´עם נבחר – האמנם?´´

    היו שאהבו אותו, היו ששנאו אותו, אך אף אחד לא היה יכול להישאר אדיש אליו.<BR>כבר 3000 שנה ש´הבעיה היהודית´ לא יורדת מסדר יומו של העולם.<BR>מה יש בו בעם הזה, שתמיד הוא נמצא במרכז העניינים? האם באמת הוא שונה מכולם?<BR>ומה ההבדל בין התפיסה של ´עם נבחר´ ל´תורת הגזע´ של הנאצים?<BR>

    יוני אלטמן, חברים מקשיבים

    17/02/05 00:00

  • מכתב מס´ 3 (מ-6): ההתגלות ההיסטורית / מסע אל פסגת הר סיני

    נניח שהיינו רוצים ´להמציא דת´. מה המרשם הנכון לעשות זאת כמו שצריך?<BR>למה כולם בחרו לעשות זאת דווקא בדרך הכי פחות טובה?<BR>עם מי דיבר מוחמד במערה, ואיך אלוהים מצפה מאתנו שנדע מי הוא נביא ומי סתם משוגע?<BR>

    17/02/05 00:00