חדש על המדף לא עוד משחק לכל המשפחה: הכירו את המשחק על המשפחה

משחק הקופסה החדש "מיליה פמיליה" מפגיש את המשפחה עם שאלות מסקרנות ומשעשעות: איך סבא וסבתא נפגשו? איזו תלמידה אמא הייתה כילדה? ואיך אבא מגיב כשיש ג'וק בבית?

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/23 17:04 טז בטבת התשפג

לא עוד משחק לכל המשפחה: הכירו את המשחק על המשפחה
צילום: shutterstock

המשחק החדש "מיליה פמיליה", משחק קופסה מבית "ניתן באהבה", כולל למעלה מ-300 שאלות וניחושים משעשעים שיגלו לכם עובדות וסיפורים חדשים שלא הכרתם על בני המשפחה שלכם. היזמית אורלי שמש, הבעלים של המותג, רוצה להעצים באמצעות המשחק את הקשר עם המשפחה המורחבת או המצומצת, במהלכו מגלים המשתתפים זוכים להזדמנות לשבת יחד ולשמוע סיפורים משפחתיים שלא סופרו ולייצר רגעים משפחתיים.

צילום: אורלי שמש

ערכת המשחק כוללת לוח מסלול שמורכב מחדרי הבית (מטבח, סלון, מקלחת וחדר שינה) ומארבעה מסדרונות שמחברים בניהם, קלפי שאלות וניחושים על בני המשפחה, כמו: איך סבא וסבתא נפגשו? כיצד חגגו בר מצווה לאבא? אילו חיות מחמד היו לאמא בילדותה? ועוד רבים. בנוסף לכך, המשחק מכיל לוחות וטושים מחיקים, עליהם המשתתפים כותבים ניחושים לשאלות שונות ומצחיקות, כמו: כמה ארונות יש במטבח? איך אמא מגיבה כשנשפכת כוס מלאה שוקו על הספה בסלון? כמה כפיות יש כרגע בכיור?

צילום: אורלי שמש

המשחק כולל גם קלפי "מיליה פמיליה", קלפי אסטרטגיה שבאמצעותם המשתתפים "חוטפים" תורים אחד לשני, וקלפי "משפחה" עליהם כותבים את שמותיהם וכך השאלות במשחק מתייחסות לכל אחד מהם באופן אישי. המשחק מתאים למשפחה הגרעינית אבל מזמין את כל המשפחה לשחק, להיפגש ולהכיר, כולל סבא וסבתא, דודים, בני דודים ושאר המשפחה המורחבת.

המשחק מתאים לגילאי 5-120. ניתן להשיג באתר "ניתן באהבה".