קושי בזוגיות- המשך

חדשות כיפה נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה 17/05/06 20:27 יט באייר התשסו

קושי בזוגיות- המשך

ראשית, תודה רבה על התשובה.

יכול להיות שלא הסברתי את הבעיה כראוי: כשאני מדברת עם בחורים, אני תמיד מרגישה שהקסמתי אותם, הם אומרים לי כמה כיף לדבר איתי וכו, יש אנשים שמחזרים אחרי ואני לא חושבת שיש לי בעיות באינטימיות (היה לי חבר שהייתי בת 19 אני לא מחשיבה קשר זה למרות שהיה מעל שנה כי זה היה בוסרי)זה לא שתקוע לי מהבחינה שאין לי הצלחות, זה רק שסוף סוףאני פוגשת מישהו בראש שלי בד"כ זה לא נמשך מספיק זמן, במבט לאחור חלק מהם לא היו מתאימים לי בכלל וטוב שלא יצא כלום. בקשר לבחור הנוכחי, הוא לא מספיק התייחס וכיון שאני כן רציתי נתתי לו זמן אפשר לומר שכרגע אני עם לב שבור והוא מיצידו שולח לי כל הזמן הודעות סליחה שפגע בי, אני מרגישה שאני חשובה לו, אבל אני רוצה קשר איתו לא ידידות, אני יודעת מה אני שווה וקשה לי להבין מה הבעיה שבגללה אני בד"כ יותר רוצה מהבחור.

אם עדיין את חושבת שעלי לפנות לייעוץ, למי עלי לפנות? והאם אפשר לקבל עזרה בטלפון לפחות לבנתיים (בקשר לבחור הנוכחי)

תודה רבה רבה שוב



תשובה

שלום רב לך

צריך להתייחס בנפרד לשתי הסוגיות: האחת הכללית והשניה - הפרטית לגבי הבחור הספציפי. אין ספק ששני הנושאים מאד מאד קשורים אך האחד הוא מקומי והשני הוא כללי.

אתייחס קודם לבחור הנוכחי: לא כולם צריכים לרצות את כולם. זה לא בהכרח אומר עלינו משהו, אם כי תמיד טוב לבחון ולקבל משוב. הרבה שיקולים נכנסים להחלטה באם להמשיך להפגש או לא. שיקולים שלפעמים קשורים לאדם בינו לבין עצמו ואין לו קשר עם הפגוש שלו.

הבעת את רצונך להמשיך, כבדי את רצונו.

לגבי הסוגיה הכללית: אני עדין חושבת שיש מקום לברור יסודי יותר עם עצמך לגבי טיב הקשרים שאת מפתחת או לא.

הכתובות לכך הן רבות. את יכולה לפנות דרך קופת החולים שבו את מבוטחת, לקבל המלצות מבני משפחה או חברים. גם רבנים עובדים עם פסיכולוגים ויוכלו להמליץ לך.

לאן שתחליטי לפנות אני מאחלת לך הצלחה רבה ביותר.

בברכה

נחמה קירשנבאום אבינר