עתיד הזוגיות - מודאג

חדשות כיפה כולנו שדכנים 02/03/06 21:31 ב באדר התשסו

עתיד הזוגיות - מודאג

שלום.

אני אדם מאמין. ויש לי שאלה שמדיאגה אותי מאוד...

חברה שלי פגשה בן של רב שגילה לה לפי איזה ספר וזה במילים שלו "ההוא ממצריים ילך וההוא מרחובות יבוא..."

ואני הוא זה שממצריים... הדבר מדאיג אותי מאוד הייות שאני רוצה אותה לאישה ולדעת שהזוגיות והנישואים עתידים להכשל מראש מדאיג אותי ומתסכל מאוד.

השאלה שלי היא כמה דבריחם כאלו נכונים והאם הם הפיכים? מה עליי לעשות? אוליי להפרד עכשיו לפני חתונה?

תודה מראש.



תשובה

"תמים תהיה עם ד' אלוקיך"

אני לא רב ולא בן של רב אבל אני יודע שאין היום בישראל לא נביאים, לא קוסמים, ולא שומעים לבת קול.

ומספר הטלפון של מורינו ורבינו אליהו הנביא עדיין לא מופיע בספר טלפונים, אך ביחד נתפלל כולנו שיופיע בקרוב וקול הגאולה יישמע בארצינו.

בטח לא שומעים לכל אדם שעושה כל מיני גימטריות וכדו' שכל מי שרוצה נוטל לעצמו. אף פעם לא שמענו מרבותינו שזאת הדרך לחיפוש בת ובן זוג, ושצריך לפי ההלכה לבדוק כל מיני דברים לא מהעולם הזה. לא מצאתי כדבר הזה לא בשולחן ערוך ולא בכל הש"ס, ראשונים ואחרונים, ובשום מקום.

אשמח אם תוכל לשאול את אותו בן-רב על איזה מקור הוא נסמך שיש לעשות כדבר הזה ושהוא יכול לעשות זאת בעצמו ואם יש לו רוח הקודש או נבואה בעניינים אלו?

מה שכן מצינו, הוא שצריך לחפש אשה טובה (וכן נכון לאיש), בעלת מידות טובות, צניעות, ובעלת חסד, סבלנות, ויש גם עניין בבת תלמיד חכם וכו'

כל מה שד' דורש מעמך זה להיות "תמים עם ד' אלוקיך"

ולא ללכת לדרכים שלא קשורים לאמונה באלוקי אברהם, שלא הלך לחפש אשה ליצחק ע"י ספרים כי אם ע"י סמל של גמילות חסדים!

לסיכום, אין לך מה להיתלות או לחשוש מדברים מסוג זה שאין להן שום אחיזה במציאות ובדברי חז"ל, וכבר הרסו זוגות ומשפחות רבות בישראל ללא כל סיבה אמיתית.

יש להאמין שד' ימצא את זיווגך, ואם אתה חושב שהיא מתאימה וגם היא חושבת כך אין לחוש לשום גימטריות וכדו' כל מיני המלצות של בני-רבנים.

ואם אחרי כל זה אתה עדיין חושש, אז אני מציע שתלך להתפלל ותיקין במניין של גדול הדור הרב מרדכי אליהו ותשאל אחר עצתו.

כל טוב

ואל תשכח לשלוח לי הזמנה (-*

נתנאל עמרם

כולנו שדכנים

נ.ב.

"ההוא ממצריים יילך וההוא מרחובות יבוא... ויערוך חופה וקידושין להוא ממצריים שייקרב את הגאולה וירחיב ד' מרחובות את גבולו הטוב וישפיע רוח רחבה למי שבא ממצריים שהיה מייצר ודואג, לבלתי ידאג שוב לעולם עדי עד ויבטח בד' אלוקיו כי לא פחד יצחק ולא עוון ביעקב, כי לא יטוש ד' עמו ונחלתו לא יעזוב"