מה גורם לפטריות

חדשות כיפה דפנה מאיר 07/09/11 09:37 ח באלול התשעא

מה גורם לפטריות

תודה על תשובתך

אילו דברים יוצרים פטריה? והאם יחסים בעזרת היד יכולים ליצור פטריה? או לפגוע בנרתיק?



תשובה

בס"ד

לשחר היקרה, שוב שלום,

אצל 75% מהאנשים בעולם המערבי יש פטריית קנדידה בגוף, במעיים, ברמה כזו או אחרת. יש אנשים שחיים איתה בשלום כל ימי חייהם בלי לדעת על קיומה, יש אנשים שהיא מפריעה להם קלות ורק מדי פעם, ולא תמיד הם מודעים לגורם, ויש אנשים שסובלים ממנה מאוד. אם מתמזל מזלם לגלות את הגורם, והם באים לטיפול, הם יכולים להירפא. לרוע המזל רבים מאוד הם האנשים שמטפלים בסימפטומים ולא בגורם, מאחר שהם והרופא שלהם לא מודעים אליו. תוכלי לקרוא על קנדידה בהרחבה באינטרנט, וגם באתר רפואה שלמה של דניאלה ודורון שפי, מומחים לנושא.

מה יוצר את הפטריה? פטריה זוהי חיה כל כך מתוחכמת ומיוחדת שה' ברא. אנו הגענו היום רק לקצה קצהו של הקרחון בלהבין מה מסוגלת פטריה לעשות ועד כמה היא חכמה ואילו שימושים מדהימים יש לה כבר, ויכולים להיות לה בעתיד. אם היא הצליחה להתביית בגוף של כל כך הרבה אנשים, למרות כל מנגנוני ההגנה שיש לגוף האדם, מדובר בחיה חכמה. אני לא יודעת אם לכנות אותה לגמרי חיה, אך היא לבטח אינה צומח. גם בהלכות ברכות מברכים על פטריות מאכל את ברכת "שהכל נהיה בדברו", מאחר וחכמים ידעו מלפני שנים רבות את מה שהחוקרים מוכיחים היום במעבדה, שפטריה לא ניתנת להגדרה של צמח.

והכוונה לכל סוגי הפטריות- אלו שצומחות על קירות, על דשא, ובגופנו.

קראתי על הנושא כתבה מעניינת מאוד שהתפרסמה בכלכליסט, להלן הקישור.

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3527587,00.html

לעניינינו- יחסי מין בשילוב של ידיים או פה יכולים להדביק בפטריה אם הם נגועים בפטריה, ואם האזור מוכן לקבל את הפטרייה בברכה.

לכן כתבתי לך עצות איך להימנע ממצב שהפטרייה תשגשג בגופך. אלו הן עצות כלליות, גם למי שאין לו פטריה, או יש לו/לה, ואינו סובל ממנה. כי העצות הללו מביאות את הנרתיק בפרט והגוף בכלל להיות מקום לא נוח לפטריות לשגשג בו.

בהצלחה בכל,מדפנה מאיר