להיכנס להריון אחרי הפלה

חדשות כיפה דפנה מאיר 18/10/12 22:09 ב בחשון התשעג

להיכנס להריון אחרי הפלה

שלום דפנה!

לקחתי כדורי סרזט במשך שנתיים כאשר הנקתי את בני.הפסקתי להניק והפסקתי את הכדורים-מתוך מטרה להיכנס להריון.מיד שהפסקתי לקחת את הכדורים קיבלתי מחזור ולאחריו נכנסתי להריון היו לי בחילות נראיות במשך 14 שבועות וובדיקת אולטרסאונד עלה שיש לי תאומים סיאמים ללא דופק כמובן הייתי בהלם נוראי עברתי גרידה-הרגשתי מאד טוב אחרי לקח לי 7-8 שבועות לחזור לעצמי. עשיתי בדיקת אולטרסאונד והכל תקין.אני עכשיו רוצה מאד להיכנס להריון אני מרגישה שהביוץ הוא בזמן השבע נקיים והוסת ארוך יותר מהרגיל גם אחרי הוסת יש לי כאב כזה בצד. הייתי אצל הרופא הוא אמר שזה כלום.מה לעשות? אני מפחדת עוד פעם מתאומים סיאמים.

יש לציין שיש לי 4 ילדים בריאים ושלמים ומתוקים אבל אני רוצה עוד הרבה.

תודה תודה תודה



תשובה

בס"ד

למיכל היקרה, שלום ושמחה,

אחרי אירוע כמו שעברת שהוא משבר פיזי לגוף וגם לנפש, כפי שתיארת, אני מציעה לחכות כחצי שנה לפני הריון נוסף. הרבה פעמים הגוף נותן לעצמו את התקופה הזו, כפי שכנראה קורה אצלך. את במעבר הורמונלי- כי גם הפלה היא מעבר הורמונלי. יכול להיות שבגלל זה יש לך ביוץ מוקדם ודימום רב מהרגיל.

אם בעוד 2-3 חודשים זה לא משתנה, אפשר לפנות לטיפול בצמחים או בדיקור אצל מומחיות לבעיות מחזור.

את זאת אני מציעה, על אף שאני יודעת שנשים אחרי הפלה ממהרות מאוד להרות שוב.

במקרה שלך, שיש לך כבר 4 ילדים בריאים יש לך כמה יתרונות לעניין השאלה שלך. ראשית, את יודעת שאפשר להביא לעולם גם ילדים בריאים. הרי את עשית זאת בעצמך. מצבך אינו גרוע כמו אצל אישה ללא ילדים שעברה 3-4 הפלות ברצף.

שנית, יש לך בבית קולות שמחה ותעסוקה רבה, כך שאם תתני לגוף את המנוחה שהוא דורש, הזמן יעבור מהר, יחסית.

אני מניחה ומקווה שיהיו לך ילדים רבים, כי אין סיבה שלא.

תאומים סיאמיים זה הריון נדיר מאוד. את יכולה להמשיך לפרנס את שריר הפחד אם את רוצה, כי זו מדינה חופשית. ואני לא אוכל לקחת אותו ממך. אני מאחלת לך שתמצאי דרך לשחרר את הפחד ולשלוח אותו הלאה. בהצלחה בכל! מדפנה מאיר