לא נושא דחוף

חדשות כיפה ד"ר צבי מוזס, מכון שילה 06/05/07 11:49 יח באייר התשסז

לא נושא דחוף

בס"ד.

לפני כשלושה חודשיים נישאתי לבחור עם לב זהב.

אני בחורה שחולה בדכאון מטופלת בכדורים, שעברה חוויות טראומטיות בחיים. לאחר אין ספור נסיונות לא מצאתי בן זוג לבסוף בדרך לא שיגרתית נקשרתי לבחור שסייע לי בזמנים מאוד קשים לאחר תקופת היכרות קצרה הרגשתי שאני נקשרת אליו ואהבנו מאוד אחד את השני . הבעיה היתה שהוא בחור חילוני ואילו אני דתיה . לאחר מספר פגישות הגענו להבנות לגבי המשך הקשר ותנאים להמשך הקשר. כאשר כל מה שקשור לחיי ימשיך כרגיל והוא מתחייב מצידו לשמור שבת כשרות נידה ומסכים לכיסוי ראש כמו כן החינוך בבית יהיה חינוך דתי . הוא מאוד משתדל מעודד פשוט נשמה טובה ואוהבת . אני מאוד אוהבת אותו אך יש מספר מחשבות שליליות שלא נותנות לי מנוח.

העובדה שהוא בעל השכלה מקצועית בלבד כיוון שגם הוא עבר חיים לא פשוטים במשפחתו ומכל מיני סיבות נמנע ממנו ללמוד בהתאם למה שהוא יכול . הוא מאוד כשרוני וחכם אך קשה לו למצוא את המקום המתאים ולהשלים דברים שהוא מאוד רוצה בתחום האקדמי. מה עוד שבעקבותיי הוא עבר מהצפון לדרום ונאלץ לעזוב את עבודתו וכרגע נאלץ להסתפק בעבודה בתנאים פחות טובים. מעבר לזה אני כל הזמן משווה אותו לאנשים דתיים. כל הזמן חושבת מה חושבים עלינו אחרים.

ועכשיו בנוסף לכל אלה התחלתי עם כדורים נוגדי דכאון שגם גורמים לבעיה ביחסי האישות. מה שלא היה בחודש הראשון בו לא נטלתי תרופות אך כמעט נפלתי . סליחה על הבלגן במכתב .



תשובה

שלום רב,

כדאי לנסות בנוסף לטיפול התרופתי לפנות לטיפול בשיחות, וללבן את כל מה שמטריד אותך.

הבעיות שאת מעלה הן טבעיות למצב ונראה שבתהליך סבלני תצליחי להתמודד.

בהצלחה.