יחסים בליל הכלולות

חדשות כיפה מכון פועה 09/10/05 14:34 ו בתשרי התשסו

יחסים בליל הכלולות

שלום וברכה, אני עומדת להנשא בע"ה בעוד חודשים ספורים. אני בחורה שמעולם לא הצליחה להשתמש בטמפון עקב המבנה של קרום הבתולים ולכן גם תמיד חששתי שבע"ה כשאנשא אתקל בבעיה בתחום.פניתי לרופא נשים כדי לברר אפשרות של הסרת הקרום אך הוא הסביר כי המבנה נורמלי לחלוטין, הקרום עצמו( ה HYMEN - בשפה הרפואית) מעט עבה מהרגיל,אך סה"כ תקין. הוא אמר שאם אני מאוד רוצה יש אפשרות להסרה כירורגית אך מדובר בפרוצדורה ניתוחית שמצריכה הרדמה (כללית או חלקית) עם כל ההשלכות הכרוכות בפרוצדורות מסוג זה, ולטעמו זה מיותר מכיוון שבתנאים נכונים עם בן זוג אוהב ומתחשב (כזה שיש לי...) ואווירה מתאימה ניתן יהיה להתגבר על העניין.אבל לא ניתן יהיה לקיים יחסים מלאים ממההתחלה אלא להתחיל עם החדרת אצבע. הוא אפילו הדגים לי תוך כדי בדיקה שהדבר אפשרי טכנית - פעולה שכאבה לי.הוא ציין שרק אם אחרי שזוג לא מצליח להסתדר בעצמו שייך להסיר באופן מלאכותי. ואני מעוניינת לשאול מס שאלות:

1. האם יש בעיה הלכתית להסיר את קרום הבתולים לפני הנישואין?

2. בהמשך לשאלה הקודמת-לא ציינתי שבעלי לעתיד הוא כהן, האם זה משנה בעניין?

3.האם זה לא מיותר לסבול סתם כשאפשר פשוט להסיר את זה ולהתחיל לקיים יחסים מלאים מההתחלה כמו שאמור או מצופה להיות?!

4. אני יודעת שבעלי לעתיד מאוד מצפה ללילה הראשון וברור לי שהוא לא מודע לאפשרות שב"פעם הראשונה" לא תהיה בעצם פעם ראשונה. אם בסופו של דבר אחליט שלא להסיר את הקרום, האם אני צריכה ליידע אותו?

5. בהמשך לשאלה הקודמת, אם אני צריכה ליידע אותו (מה שנראה לי הגיוני) מתי אני צריכה לעשות זאת? ממש סמוך לחתונה? קצת לפני? אולי בכלל רק כשנגיע ללילה?...

6. בהמשך לשאלות 4-5, אין בעיה הלכתית ליידע אותו על דבר כ"כ אינטימי? ומצד שני אנחנו בכל זאת הולכים להיות בעל ואשה, איפה הגבול של מותר ואסור מבחינת דיבורים בתחום זה לפני הנישואין?

7. לפי מה שהבנתי, נצטרך להתחיל בהחדרת אצבע (במידה ולא אסיר את הקרום) האם הוא צריך להסתכל ולעשות זאת או שיש בעיה בזה ואני זו שצריכה להוביל אותו?

8. האם לא יכול לקרות מצב שזה יקח המון זמן עד שהמקום יתרחב מספיק לקיום יחסים מלאים?(כמה חודשים למשל? אם כי אם כל פעם אני אהיה נידה רק מהנסיונות האלה זה יהיה קצת מגוחך)

9. אני מאוד חוששת מהענין של הוצאת זרע לבטלה במקרה שלא תהיה לנו אפשרות ליחסים מלאים בפעם ואולי פעמים ראשונות. האם זה צריך להיות שיקול באם להסיר את הקרום או לא?

אני מאוד מתנצלת על האריכות אבל אני ממש מפוחדת ואובדת עצות. אני מאוד מבקשת לענות לי על כל השאלות. אני מתנצלת על פירוט היתר, אם יש בעיה של צניעות בשאלותי, אל תפרסמו את השאלה אבל בבקשה תענו לי ותשלחו לי לאימייל. אני יודעת שאולי יכולתי לשאול מדריכת כלות אבל לא בטוח שהייתי מרגישה בנוח לשאול הכל. בבקשה בבקשה שילחו לי תשובות לפי מספרי השאלות.

תודה רבה.

שנה טובה כתיבה וחתימה טובה לכל עם ישראל.



תשובה

שלום רב,

ראשית מזל טוב ובע"ה יהי רצון שהקשר עד החתונה יהי קשר של קיימא ותזכו להקים בית ויהא ביתכם בנין עדי עד.

כלות רבות יש וכמספר הכלות כך מספר החששות (ועוד קצת..) ויחד עם זאת שאלותייך שאלות טובות ומוצדקות ויש צורך לעשנות עליהן בפירוט ובאריכות בטלפון 026515050 אני מציע שרצוי שתיצרי איתי קשר טלפוני או עם אחד מרבני המכון ע"מ שנוכל לעזור לך ולהדריך אותך.

בהצלחה רבה

אודי רט