חוששת מאי משיכה מינית

חדשות כיפה דפנה מאיר 05/12/10 12:51 כח בכסלו התשעא

חוששת מאי משיכה מינית

איך אוכל לדעת שלא יכאב לי לקיים יחסי מין אחרי שאתחתן?

ראיתי סרט שמסביר כיצד לקיים יחסי מין ונגעלתי מהאיבר של הגבר. איך אוכל לדעת שלא איגעל כאשר אהיה עם בעלי?

לפעמים אני מרגישה צורך במין, אבל אולי מדובר במחסור רגשי.

אני מתלבטת אם לחפש זוגיות או לא.



תשובה

בס"ד

לשואלת היקרה, שלום ושמחה,

שאלת איך תדעי שלא יכאב לך לקיים יחסי מין בפעמים הראשונות כאשר תתחתני. ובכן, לא תדעי מראש.

אולם, אם ברצונך למנוע מעצמך כאב, תוכלי כבר עכשיו להחדיר אצבע, ובהמשך אצבעות ולפסק אותן בעדינות בתוך הנרתיק. במקום ממנו יוצאות ההפרשות ודם הווסת. לשם נכנס גם הפין של הגבר ומשם יוצא התינוק.

אם תעשי זאת תרחיבי את הפתח ותבקעי את קרום הבתולין. בצורה זו כאשר תגיעי ליחסי מין, תוכלי לדעת די בוודאות שלא יכאב לך. אם נוסיף לזאת גם את הגירוי והנזלים המופרשים בעקבותיו, והתרחבות הנרתיק כהכנה ליחסי מין, סביר שלא יכאב לך כלל.

יש נשים שקרום הבתולין שלהן מאוד גמיש או לא קיים, וגם הן לא חוות כאב ביחסים בפעמים הראשונות. הדבר היחיד בעצתי זו שיכול להיות בעייתי, זה אובדן קרום הבתולים. יש עדיין זוגות ועדות ומשפחות וגברים וגם נשים שהקרום הזה מאוד חשוב להם. בישראל בחברה היהודית כבר אפשר לומר שמדובר במיעוט, אבל הוא קיים.

כבר הייתה לי כאן שאלה של אישה ששאלה היכן ניתן לבצע

ניתוח לאיחוי קרום הבתולים (וזה בהחלט ניתן, יש קליניקות לצורך כך) לפני חתונה.

שאלתך השנייה לגבי גירוי מהאיבר הגברי, והאם תתגרי ותחפצי במגע איתו כן או לא: ובכן, ככל שאני חושבת על כך- גם האיבר הגברי וגם האיבר הנשי, כשמוציאים אותם מהקשרם, ומתייחסים אליהם בלי לקשר אותם לגוף שאליו הם שייכים, שניהם בה במידה אינם מגרים כלל.

ואם מוסיפים לזה את הריחות של 2 האיברים...בכלל לא מגרה ולא מפתה. שניהם. ואם נוסיף לזה את אי הידיעה של כל ההנאות והדברים הטובים שאפשר להפיק מהם, אז בוודאי שהם לא מגרים. רק כאשר יודעים מה אפשר להפיק מהם, אפשר גם להתגרות מזה מינית. מבחינתי אפשר להמשיל את זה למוח. הרי גם המוח הוא איבר אירוטי ביותר. אם אראה מוח שפוך על אספלט, אחרי תאונת דרכים, בוודאי לא אחשוב שהנה נשפך כאן שכל אנושי גדול, המון רגשות אציליים ותבונות עילאיות. אני פשוט אראה מוח שפוך, ואולי גם איגעל מזה. וזאת אף על פי שאני דווקא כן יודעת מה המשמעות של מוח.

כי ככה זה כשמסתכלים רק על האיבר מחוץ להקשר.

אולי נתתי לך תיאור גרוטסקי, אך דעי לך שעשיתי זאת כדי להמחיש לך מה ראית בקולנוע. ראית מוח שפוך. או איברי מין שפוכים, בלי ההקשרים שמלווים אותם. כי את זה אי אפשר להראות בסרט. לכן הבעייה בראיית סרטים היא כה גדולה. לך תסביר אחר כך למי שנחשף לזבל הזה, שלא זו המציאות, אלא עיוות גדול ביותר שלה.

בפרט אם מראים איברים מוגדלים בעדשת המצלמה ומזוויות כאלו ואחרות. בקיצור- חבל. בדברים הללו עדיף לבוא לא מוכנים מאשר מוכנים יותר מדי.

לא לחינם המציאו את ההתאהבות, המגע, התקשורת הבינאישית. אנשים לא מקיימים יחסי מין ברחוב תוך היכרות אקראית, בדרך כלל. ואם כן, אז בתשלום של אחד הצדדים. זאת מפני שבמין יש הרבה הרבה יותר מאשר החיבור בין פין לפות.

לגבי החשק למין- אין לו קשר בהכרח לרגש. לפעמים כן, ולפעמים לא. זהו צורך בסיסי שלנו. זה לא מעיד על חוסרים רגשיים. זה רק מעיד על חשק בריא למין.

בלי כל קשר כדאי להשקיע בחיפוש אחר גבר בן זוג לחיים. גם בשביל הזוגיות, הכוללת את כל ענייני החיים והמשפחה, וגם בשביל התבלין הטוב הזה שנקרא יחסי מין.

בהצלחה! מדפנה מאיר