זהות מינית

חדשות כיפה ד"ר צבי מוזס, מכון שילה 26/06/05 21:53 יט בסיון התשסה

זהות מינית

אני בן 20 ואני נימשך לבנים, ולא רק בקטע המיני

אני מסוגל להתאהב בגבר בצורה עמוקה ומדהימה, לא מסוגל להתאהב בבחורה(זה כבר מעבר לקטע המיני גם הקטע הריגשי אני נימשך לבנים מאוד).

הייתי מאוהב בבחור שמשרת איתי בבסיס (היינו חברים הכי טובים) סיפרתי לו מה אני והוא אמר שזה לא ישפיע אבל לאט לאט זה התחיל להשפיע הוא הכיר בחורה לא דתיה מהבסיס ואני אמרתי לו שזה לא מתאים כי הוא בחור דתי והיא ממש ממש לא!

הוא התחיל לריב איתי ולפגוע בי שאני רוצה לסכסך בניהם בגלל שאני מאוהב בו ורוצה אותו לעצמי, למרות כל המריבות והכל... הוא תמיד היה אומר לי וכתוב לי מכתבים שהוא רוצה תמיד להיות בקשר איתי לא משנה מה...

מאז שהוא איתה אנחנו ממש התרחקנו... הוא עזב כבר את הבסיס... לי מאוד קשה בלעדיו... אני בוכה המון.

אני לא יכול להיות חבר (כמו שהייתי פעם) של הבחורה הזאת שהלכה איתו או עם כל מי שבחברתה.

למרות שאני מאוד אוהב אותה ומנסה להסתדר איתה.

(היא ידעה עלי ואני שאני מאוהב בבחור ממזמן והיא היתה החברה הכי טובה שלי הייתי בוכה לה בלילות היא היתה עוזרת לי. אבל מאחורי הגב היא היתה בקשר איתו והיא והוא הסתירו את זה ממני עד שחיטטתי לו בפלא פון וגיליתי הכל.

בקיצור עכשיו הוא עזב את הבסיס...

ואני לא בקשר איתו כי נימאס לי לסבול... הוא שלח לי הודעה ועניתי לו בקרירות כי הוא פגע בי.

עכשיו נורא קשה לי ניסיתי לסלוח לבחורה וקשה לי אני כבר לא יכול להיות חבר שלה ושל כל מי שמעורב בעניין . קשה לי בלעדיו... אני חולם עליו בלילות לפעמים אני מרגיש שאני משתגע לפעמים מרוב אהבה אליו.

בבית כולם חושדים שאני הומו, ותמיד מקניטים אותי ומתהנגים אלי מאוד מגעיל. אני חי בבית קצת פרמטיבי וקשה. אם אני אומר לאמא שלי מה אני היא מתה. לקח לי הרבה זמן בעצמי להבין ולא לפחד מזה.תמיד פחדתי שזה סתייה בראש (אני עדיין קצת חושב שזה נכון) אבל כזה אני ואין מה לעשות-לא מאור מזה אבל צריך לחיות עם זה!

בקיצור... בבסיס מאוד קשה לי כי אני מתגעגע אליו, ואני כבר לא יכול לחזור לחברים הישנים שלי שידעו מזה כי הם פגעו בי. בבית בכלל קשה לי כל היום אני רב עם אחיות שלי ועם אמא שלי.

אני מרגיש איך הם מתביישים בי ובא לי למות.

...בקיצור זאת תקופה ממש קשה (הלוואי ולא הייתי כזה).

ואני חייב לציין שלא רציתי את הבחור מבחינה מינית למרות שהוא היה ממש חתיך אני התאהבתי באופי שלי בבן אדם עצמו).

אם הייתי חושב שהתגברתי עליו פיתאום אני חולם עליו וזה מחזיר לי הכל ואני קם ומתחיל לבכות.

יש לי 4 שאלות:

1. האם אני עושה בטוב שאני מתרחק ממנו? או שאני אמור להשאר חבר שלו?

2. מה אני אמור לעשות כדי לסדר לי קצת את החיים

כי יש לי בהם יותר מידי בלאגן יותר מידי כאב.

3. האם זה רק עיניין של זמן והכל יעבור?

4. האם אני צריך לחזור לחברים "הישנים" שלי וגם לבחורה ההיא?

* בבקשה תחזיר לי תשובה מהר! כי נורא קשה לי!

תודה!!!



תשובה

שלום רב,

נושא הזהות המינית שלך עדיין לא מגובש ומעובד, וראשית עליך לעבוד עליו ללא קשר ליחסים עם החבר והחברה. התרשמותי היא שאתה זקוק לגורם חיצוני רצוי איש מקצוע אשר יסייע לך להתמודד עם נטיותיך ועולמך הפנימי. ליחסים וקשרים משמעותיים יש מחיר של אכזבה , פגיעה וקינאה. יעוץ וטיפול מקצועי עשוי לסייע. נראה שאכן כדאי לחדש או ליצור קשרים אחרים, ולא להשאר תקוע בנושא כאוב ומאכזב.

ההתמודדות של בנים הנמשכים לבנים היא קשה הן בעולם החילוני ובמיוחד בדתי, גם למי שיש אישיות חזקה. לכן חשוב שתדע לפנות לגורם מתאים ולא להתבייש, ומאוחר יותר לקבל החלטות להמשך.

בהצלחה.