התקן תוך רחמי

חדשות כיפה דפנה מאיר 27/10/11 14:16 כט בתשרי התשעב

התקן תוך רחמי

לדפנה שלום! אנא לא לפירסום באתר...

הבנתי מקריאה כאן באתר, כי מבין ההתקנים הלא הורמונאליים ההתקן המומלץ ביותר הוא הג'ניפיקס.

1. האם אכן זהו ההתקן המומלץ מבין ההתקנים?הפחיד אותי הנושא של חור שעלול להיווצר ברחם בהתקנה לא נכונה... האם הוא יכול לזוז ממקומו במהלך השימוש בו?

2. היכן ניתן להתקינו (אני מאיזור השרון, אשמח להמלצות באיזור, אך במידה ואין- לא איכפת לי לנסוע גם רחוק יותר למען המקצועיות של המתקין...)אני מקופ"ח כללית.תודה רבה!



תשובה

בס"ד

לאלישבע היקרה, שלום ושמחה,

דוקטור אורי לוי ממושב פוריה מאוד אהב את הגיינפיקס. לאחרונה הפסיק להשתמש בו מפני שראה יותר הריונות איתו ממה שהיצרן טוען.

אני לא זוכרת את המספרים בכל אופן עדיין מדובר על יעילות של למעלה מ95%. אני מבינה שהוא כבר לא עושה התקנים בחודשים האחרונים. וההתקן העדיף עליו בשלב זה הוא פלקסיטי. הפלקסיטי דומה מאוד להתקן נובה טי הפשוט בצורתו- צורת האות T. אולם יתכן שיש בו יותר נחושת. אני בעצמי לא הבנתי במה הוא עדיף.

כרגע ידוע לי על ד"ר ברונו רוזן בירושלים שמתקין את שניהם. אני לא יודעת אם הוא מקבל גם כללית. בכל אופן, גם אם תלכי אליו פרטי, תקבלי החזר לפי נהלי הקופה שלך על ביקור אצל רופא מומחה. שמרי את החשבונית והגישי בקשה להחזר. שני רופאים אלו גם יוכלו לומר לך האם יש באיזור מגורייך רופא טוב שמתקין את ההתקנים הללו. ואם הם מכירים, הם בהחלט יגידו לך. אפשר לסמוך עליהם בעניין זה, מפני שלא חסרה להם עבודה והם לא רודפים אחרי לקוחות.

אם תלכי לרופא טוב, ספרי לי, שגם אני אדע, לטובת שאר נשות העולם.

בהצלחה! מדפנה מאיר