די מיואשת - לא התחתני עדיין

חדשות כיפה כולנו שדכנים 22/05/05 20:11 יג באייר התשסה

די מיואשת - לא התחתני עדיין

אני בגיל 30 רווקה ובד"כ די החזקתי מעמד מול כל הדיבורים והחלצים של כל החברה מסביב על היותי רווקה, אבל עכשיו אני פשוט מתפרקת אני רק שומעת שמשהו התארס התחתן אני ממש נכנסת לדיכאון למה הם ואני לא כמעט שאין לי הצעות ואני כל הזמן מצטערת על מה שפספסתי כל מיני בחורים שיצאתי איתם מזמן והם התחתנו ועכשיו אני ממש מצטערת על זה שאז שהיתי עוד צעירה יותר זה לא הלך לרוב אני לא רציתי אבל עכשיו אני ממש ממש רוצה להתחתן ופתאום אני רואה שהזמן טס לי והם כבר נשואים ואני רק נכנסת מזה ליותר דיכאון מה יהיה עלי, אני מתפללת המון אבל עכשיו אני מרגישה שזה אני לא יודעת אם מותר להגיד אבל לא קורה כלום וזה די שובר אותי למרות שאני יודעת שאין תפילה שהולכת לריק אבל אני ממש חוששת ולא יודעת מה לעשות איך לצאת מזה אני רק חושבת על חתונה ועל למה לא התחתנתי ומה קרה אני ממש זקוקה לעצה, תודה מראש



תשובה

שואלת יקרה,

את מתארת מצב באמת לא קל ואת בהחלט נמצאת במצוקה כרגע. קל מאוד לשקוע עוד ועוד ברחמים עצמיים אך, הם לא יועילו לך לצאת מהמצב.

אין לי מתכון קסמים להשגת בן זוג. אך להלן מספר המלצות שיכולות לסייע לך לצאת מהמועקה.

1. חשוב להעשיר את ימיך בדברים שמעניינים אותך. אני בטוחה שיש לך תחומים רבים שמושכים אותך או שאת יכולה למצא בהם עניין מלבד נשואין ומשפחה. כך ימיך יעברו עליך בהנאה ועשייה.

2. לא לשקוט על השמרים ולחכות שההצעות תזרומנה. אלא לזום ע"י פנייה לשדכנים, שידוכים באינטרנט, שבתות מאורגנות לרווקים ורווקות, לגור עם מס' רווקות בדירה ולצאת לבלות במקומות בהם נמצאים רווקים. כשתחושי שאת עושה משהו לקידום העניין ולא רק מתבללת, גם אם הדבר קצת יתעכב תחושי שלפחות את ממצא את המקסימום.

אני מאחלת לך כל טוב ושה' למלא את תפילותיך.

בהצלחה רבה

אלישבע פרידמן

יועצת נשואין - מורשת