בין הכיסאות

חדשות כיפה כולנו שדכנים 24/02/06 00:29 כו בשבט התשסו

בין הכיסאות

שלום.

אני בחורה בת 20. לאחרונה חלו כל מיני שינויים בחיי שגרמו לי להתחזק מבחינה דתית ולכן גם עזרו לי לקבל החלטה לגבי סוג הבית אותו ארצה בע"ה להקים.

הבעיה היא שאני מרגישה כאילו הרקע שלי עומד לי לרועץ, שיש בי כל מיני מורכבויות שדי מבדילות אותי ממהגדרה רגילה של "אולפניסטית".

הסביבה שבה אני נמצאת היום שונה אך עדיין אני מרגישה שמבחינתם אין מקום להצעות כמו שאני מצפה להן.

מלבד זאת, ההגדרה של הפן הדתי בבן הזוג היא כ"כ מוגדרת, ולפעמים גורמת לי לתהיות האם אני באמת ראויה לבן זוג כזה והאם אני יכולה לבוא בדרישות למישהו כשאני עדיין לא מרגישה עם עצמי שלמה לחלוטין בנושא זה.

אני מרגישה שאני כן מעונינת בקשר, אך בו זמנית לא בטוחה שמספיק בשלה לנישואים-יכול להיות שכרגע זה נראה בעיני גדול מידי אך עם ההתקדמות מצב זה ישתנה.

אשמח אם תוכלו לייעץ לי כיצד להתמודד עם המצב.



תשובה

שלום וברכה

בעצם כתבת את השאלה ואת התשובה יחד לכן אני מוכרח להודות שאני מסכים אתך לחלוטין.

אני לא חושב שיש לך לאן למהר, אולי כדאי לך עדיין להשקיע במציאת הדרך וגילוי האני העצמי שלך, וברגע שתהי שלימה יותר עם עצמך יהיה לך יותר קל לחפש בן זוג.

כמובן שהתת מודע שלך מחפש ליצור קשר זה טבעי לחלוטין, אבל אולי כדאי לך להקציב לעצמך פסק זמן ויעדים כדי שזה לא ימרח יותר מידי.

תסמני לך בדיוק איזה נקודות והשקפות עולם את רוצה עוד לברר. איזה נקודות תורניות ואחרות לא מספיק מגובשות ותקציבי לך זמן מוגדר כדי למצוא לעצמך את התשובות המתאימות.

אולי כדאי לך להרשם לתוכנית תורנית או לחוג ערב שמתאימה לך שם תוכלי להתחבט בסוגיות אלו עם בנות נוספות שנמצאות באותו שלב ושם בהמשך אולי תוכלי גם לקבל הצעות מתאימות.

בהצלחה

נתנאל נבט