אורח חיים דתי

חדשות כיפה מכון פועה 21/04/06 09:09 כג בניסן התשסו

אורח חיים דתי

אני בחורה (סליחה כבר אמא שעדיין מסרבת להאמין..) אני נשואה 5.5 שנים וב"ה (? - סליחה אני פשוט חייבת לסמן את ? כי הכל לטובה אבל עכשיו שאני קצת אנונימית אני מרשה לעצמי להיות אמיתית...עדיין לא מתגלה לי הטוב הצפון) יש לנו 3 ילדים בהפרשים יחסית קטנים כמעט כל שנה וחצי סליחה על הכנות אבל עדיין לא טעמתי טעם של מערכת זוגית תקינה (לפי ראות עניי) וזה למרות מאמציו של בעלי.

אני מרגישה מתוסכלת מאוד . החיים הדתיים כאילו חייבו אותי להביא (או יותר נכון לא למנוע ) ילדים ופשוט המערכת הזוגית שלי קורסת ....

אני לא מוצאת טעם לחיי המין לא נהנית מהם ופשוט מתוסכלת מהחיים . לאחרונה קראתי מחקר שמדבר על כך שההורמונים משפיעים במידה לא מבוטלת על חיינו ושמהיום ה-6 עד היום ה-13 לתחילת המחזור האישה נמצאת בשיאה ואני באמת מרגישה שזה נכון.. מיד עם תחילת ההתנקות ועד לטבילה התרגשות שנמשכת בדיוק יום יומיים ואז מתחיל להמאס עלי העניין המיני ואני פשוט קצה בו.

אני מפחדת לספר לבעלי שלא יחשוב שיש לי מישהו או משהו נגדו. וחלילה שלא יפגע (הוא באמת עושה מאמצים) אבל כלום לא מספק אותי אני מרגישה עצבנית אחרי קיום יחסים ומתוסכלת !

אין לי למי לפנות כי אני מתביישת ודי נמאס לי מהחיים !!!

אני יודעת שאם רוצים לפתור בעיות צריך להניח על השולחן ולפנות למי שמבין בתחום אבל הבושה והבטחון העצמי הנמוך שיש לי לא מאפשרים לי אשמח לפנות - טלפונית בלבד (אגב זה ברור שהשם דנהנוש בדוי מיסודווגם האי מייל .) לעזרה שאני כל כך זקוקה לה !!!



תשובה

שלום רב וסליחה על האיחור בתשובה הדבר נבע מתקלה טכנית נוראית שהיתה לנו.

בכל אופן ההצעה שאת מציעה לנושא כזה היא הכי הגיונית והיא לדבר טלפונית התקשרי אלינו תבקשי לדבר עם רב משיב כמובן שאת לא צריכה להזדהות בכלל מה שיקל עליך לחשוף ולנו לטפל

מספרנו 026515050 וחבל על כל דקה.

אגב, את לא היחידה

בהצלחה