אהבה - בחירה בין 2 בחורים

חדשות כיפה כולנו שדכנים 06/10/10 18:50 כח בתשרי התשעא

אהבה - בחירה בין 2 בחורים

שלום, בת למשפחה דתיה החלום שלי מגיל קטן היה להתחתן עם אחד צרפתי (כמוני) מסודר כלכלית ונאה לפני שנתיים הכירו לי אחד כזה בשם דוד ממשפחה מקסימה אני מאוד רציתי אבל הוא לא כ"כ מפני שהוא היה לפני צבא וזה היה מוקדם בשבילו , נפגעתי אבל הצלחתי לשכוח והמשכתי הלאה עשיתי שירות לאומי והתבגרתי והשתניתי המון כל כולי השתנתי והבנתי איך החיים באמת שלא הכל וורוד וחלק, שחלומות לא מתגשמים ושאנחנו לא בסרט לפי בחירה..

לפני חודשיים וחצי הכרתי מישהו דרך האינטרנט דברנו המון ועל הכל במשך חודש ואז רציתי להפגש כי הרגשתי שיש משהו מיוחד שלא הכרתי באף בחור עדיין -

חילוני מבית שהולך להתפרק בגלל גירושים ,לא עשה צבא עובד עם האבא בקיצור המון מינוסים חוץ מדבר אחד שאני מאוהבת בו מבפנים ונמשכת אליו מבחוץ הוא גם מאוד אוהב אותי במיוחד כי הוא מכבד אותי ואפילו שהוא חילוני הוא שומר על איסור נגיעה מבחינתו להתחתן עוד 3 שנים כי אין לו כרגע כסף בשביל חתונה

מבחינתי לא אכפת לי לחכות רק הבעיה שההורים שלי קצת לחוצים כי הם מבוגרים ואני הבת היחידה. משפחתי לא ידעו עליו ולכן הם שוב פנו לאותו בחור זה שאהבתי לפני שנתיים לברר מה איתו וכשהו שמע שאני נמצאת קרוב לבייתו הוא החליט לראות אותי ומה שקרה זה שהוא ממש נמשך אלי והדבר היחיד שהוא רוצה זה להתחתן איתי עוד שנה בע"זה כי אני נראית לו הכי מתאימה. ואני נהנת לצאת איתו ונהנת מכל מה שהוא משקיע בי אבל אני ממש לא נמשכת אליו כי לפני שנתיים הוא כבה לי תנר..

השאלה שלי היא: אותו אני מאוד אוהבת ואת השני כבר לא. במי לבחור? ואיך אדע מהו הדבר הנכון ? ללכת עם הלב או עם השכל??

אודה לכםם אם תענו לי בהקדם אני ממש ממש מבולבלת אם יש משהו לא מובן תשאלו..

תודה מראש ובהצלחה!



תשובה

שלום

הכי טוב ללכת עם שניהם, עם הלב ואם השכל ביחד!!!

העניין שאני חושב עליו זה הזמן.

כבר למדת בשירות לאומי שהזמן משפיע מאוד, דברים משתנים, שום דבר לא בטוח ולא מובטח. יש לך רק מה שיש לך היום היד.

לחכות 3 שנים... זה הרבה מאוד זמן, אף אחד לא מבטיח לך כלום בעוד 3 שנים. כי אולי הוא יגיד לך בעוד 3 שנים שאין לו מספיק כסף והוא רוצה עוד שנתיים, או כל תירוץ אחר או בכלל הוא ימצא בחורה אחרת שתתאים לו יותר ואת תמצאי את עצמך בלי כלום! הרבה בנות עשו את הטעות הזאת ונשארו בלי כלום.

לחכות שנה זה גם זמן. אבל יותר סביר.

את לא יכולה לצאת עם הבחור השני לפני שאת מנתקת קשר עם הבחור הראשון ואומרת לו שאת לא יכולה לחכות לו 3 שנים ככה סתם. אם עוד 3 שנים עדיין תהיי פנויה ולא תמצאי שום בחור אחר אד אז תסכימי לחדש איתו את הקשר.

ואז הבחור יצטרך להגיע להחלטה.

לגבי הבחור השני, את לא יכולה לומר שאת לא אוהבת אותו כמו את הראשון כי את לא מכירה אותו. אולי אם תכירי אותו הוא כן ימצא חן בעינייך?

אם הוא לא ימצא חן בעינייך ולא תרצי אותו. יש להתפלל שהקב"ה ימצא לך זיווג אחר, ואם לא תמצאי... בעוד 3 שנים תוכלי לבדוק אם הבחור הראשון באמת רציני. אבל לא הייתי סומך על זה בכלל ובכלל מוחק אותו מהזיכרון.

כי אם הוא באמת רוצה אותך הוא לא יגיד לך לחכות לו 3 שנים... (דרך אגב, כזוג נשוי אתם יכולים לחסוך יותר כסף מאשר כרווקים נפרדים, אז השיקול הכלכלי לא כל כך נכון. אם תהיו ביחד תוכלו לחסוך במשך 3 שנים הרבה יותר ממה שהוא יוכל לחסוך לבד).

אז לסיכום,

את מדברת על שני בחורים. אבל למעשה אין כרגע בחור אחד רציני.

על רגל אחת כפי שאמרתי תדברי עם הבחור הראשון ואם הוא בכל זאת רוצה לחכות 3 שנים אז תנסי את הבחור השני.

בהצלחה

שמואל, כולנו שדכנים