ישיבת מצפה יריחו: מסתערים ליעד חדש

הישיבה רצתה לגייס 3 מליון ש"ח, אבל בעקבות התרומות הרבות שהתקבלו, היעד עלה. ראש הישיבה הרב סבתו: "אנחנו בתנופה גדולה! "

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/11/18 17:19 יד בכסלו התשעט

ישיבת מצפה יריחו: מסתערים ליעד חדש
חמל הישיבה, צילום: נתנאל רוזנברג

ישיבת מצפה יריחו שמה לעצמם כמטרה לגייס שלושה מיליון ש"ח בשלושים שעות בלבד, שמתוכם מיליון וחצי ש"ח ייתרמו ע"י הציבור ושאר הסכום ייתרם ע"י תורמים אשר לקחו על עצמם להכפיל את הסכום אם הישיבה תצליח לגייס את הסכום הנ"ל מהציבור.

בזכות ההירתמות המלאה של כלל תלמידי הישיבה התיכונית, הישיבה הגבוהה, בוגרי הישיבה, וידידיה, כבר בשעה השישית לתחילת הקמפיין גויסו למעלה מ2 מיליון שקלים המהווים מעט יותר משני שלישים מהיעד המקורי!                                                                                        

בעקבות כך, החליטו בישיבה, בשיתוף עם התורמים, להעלות את היעד המקורי.

סיסמת הקמפיין היא "למען עמו באהבה". הישיבה, תומכת בלימוד תורה בעוצמות ובלי פשרות כמה שנים, ויציאה אח"כ בכל הכוח לפעילות בערי ישראל בכל הארץ. מהישיבה יצאו מספר גדול של גרעינים תורניים ועשרות רבני קהילות. בוגרי הישיבה, זן נדיר של אנשים, מחד תלמידי חכמים אמיתיים ויודע ספר, ומאידך אוהבי העם והארץ המוסרים את הנפש ללא חשבונות למען הערכים עליהם חונכו.

הרב שבתי סבתו

הרב שבתי סבתוצילום: נתנאל רוזנברג

לקראת הקמפיין הוקם בישיבה במיוחד מוקד טלפוני בהשתתפות כל תלמידי הישיבה ובוגריה אשר שמו לעצמם כמטרה להגיע לכל אוהדי ואוהבי הישיבה ולאפשר להם לתת את חלקם לישיבה בפרט ולעם בכלל. המוקד פועל מסביב לשעון במהלך כל שעות הקמפיין בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים.

מטרת הקמפיין כולו היא לטובת צמיחת הישיבה והמשך התנופה האדירה אשר החלה כבר בישיבה וניצניה מתחילים לפרוח.

רוצים לתרום גם? לחצו כאן

אע"פ שהישיבה קיימת שלושים שנה, בשנה האחרונה חל גידול משמעותי במספר התלמידים המבקשים ללמוד בישיבה. מדובר על עלייה של 35% ביחס לשנים קודמות. ולכן יש צורך בבניין חדש [בית מדרש ופנימיות] לישיבה הגבוהה ומבנה פנימייה נוסף לישיבה התיכונית.

ראש הישיבה הרב סבתו: "אנחנו בתנופה גדולה! בזכות התרומות של עם ישראל נצליח להשלים את מבני הישיבה ובכך להביא אלינו תלמידים נוספים שישפעו ויתרמו רבות למדינת ישראל."

גם בישיבה מופתעים מכמות התמיכה המגיעה מכל קצוות תבל! קהילות מכל העולם נרתמו למשימה.  אנשים תורמים ומשתפים על מנת לאפשר לכל יהודי בעולם להיות שותף בתרומה לעם ישראל. ואמש בשעת השיא פצחו תלמידי הישיבה בריקודי שמחה של הצלחה.                                                 

"אנחנו לא עוצרים- מסתערים בכל הכח אל היעד החדש, כולנו יחד- למען עמו באהבה!"