גם בשנה הבאה

שר החינוך הודיע כי בעקבות הצלחת חידון התנ"ך למבוגרים אשר התחדש לאחר שלושים שנות הפסקה, יתקיים החידון גם בשנה הבאה

חדשות כיפה אורי פולק 06/02/11 00:00 ב באדר א'

גם בשנה הבאה
מוקי שוורץ, צילום: מוקי שוורץ

שר החינוך, גדעון סער, נפגש בסוף השבוע האחרון עם הצוות שהפיק את חידון התנ"ך למבוגרים שנערך בחנוכה האחרון, בבנייני האומה בירושלים והודה לצוות ההפקה על השותפות לחידוש חידון התנ"ך למבוגרים לאחר 30 שנה.

בעקבות הצלחת החידון, אשר כלל, כזכור, 2,081 מתמודדים מגיל 18 ועד 96, הודיע שר החינוך כי בכוונתו לקיים את החידון גם בשנה הבאה. בחידון זכה נציג צה"ל, טוראי רפאל מיוחס, חייל בחיל התקשוב ואב לשניים מנתניה. שר החינוך הנחה את צוות ההפקה של החידון להתחיל לקדם את ההיערכות לחידון התנ"ך למבוגרים הבא, שיתקיים גם בחג חנוכה של השנה הבאה.

בפגישתו שוחח השר סער על חשיבות לימודי התנ"ך וציין כי הוא רואה כחובה "לפעול ולקרב את הדור הצעירואת החברה כולה בחזרה אל התנ"ך ולהבטיח שבוגרי מערכת החינוך יכירו את התנ"ך ויבינו את לשונו ואת ניביו".

שר החינוך ציין כי המשימה איננה פשוטה אך הוסיף כי "צריך לשנות דפוסים שהתקבעו, להכשיר כוחות, לאתר משאבים, להחדיר תחושת שותפות ושליחות, להתגבר על חרדות בלתי מוצדקות. אני רואה בה אתגר חינוכי-ערכי-לאומי מן המעלה העליונה. התנ"ך הוא יסוד-היסודות של עמנו. הוא איננו שייך לחלק מהעם. הוא הנכס היהודי הגדול ביותר. הוא שייך לכולנו."