בוקר טוב, המנהל

יוזמה חדשה במנהל לחינוך דתי תביא מדי בוקר את המנהל אל שער בית הספר, לקבלת פני התלמידים. ראש החמ"ד מסביר: חלק מתפיסת עולם של בית הספר כמשפחה

חדשות כיפה אורי פולק 30/08/10 00:00 כ באלול התשע

בוקר טוב, המנהל
ajari-cc-by, צילום: ajari-cc-by

יוזמה חדשה במנהל לחינוך דתי תביא בשנת הלימודים הקרובה את המנהל אל שער בית הספר, זאת במטרה שיברך בברכת "בוקר טוב" יומית את התלמידים. על פי החלטת מועצת החמ"ד, האחראית על בתי הספר הדתיים, כדי ליצור היכרות טובה ואישית יותר מנהל בית הספר יעמוד המנהל מידי יום בכניסה ויקבל את פניהם של תלמידיו. ולא רק התלמידים, גם המורים שיגיעו לבית הספר יזכו ליחס חם יותר מהמנהל.

במכתב שנשלח לכלל מוסדות הלימוד שישתתפו בתוכנית, כתב ראש המנהל לחינוך דתי, הרב אברהם ליפשיץ, כי היוזמה החדשה הינה חלק מתפיסת העולם של בית הספר כ"בית חינוך כמשפחה": "כל מנהל מוסד חינוכי יעמוד בכל בוקר בכניסה לבית ספרו, ובהארת פנים אמיתית ישאל לשלום התלמיד והמורה הנכנס, ויברך אותו במפגש הראשון של הבוקר".

"זאת חוויה חשובה לכולנו, מעצימה ומהווה ביטוי נפלא להיות במקום של המוסד החינוכי כמשפחה", הוסיף ליפשיץ, שנהג לקבל כך את תלמידותיו בעת ששימש כמנהל האולפנה בטבריה. לדבריו "במפגש הקצר ביותר, המנהל מרוויח עולמות רבים: אפשר לחזק את התלמיד על ציון שקיבל במבחן, אפשר לשאול לשלום ההורים בבית ולהתעניין בחייו האישיים".