בדק בית

אז מה צריך לחנוכה? קצת שמן זית , סופגניה, דמי חנוכה ונרות. אספנו לכם קצת מידע לעזור לכם בהכנות האחרונות לחג. חג שמח

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/07 00:00 כה בכסלו התשסח

רק טיפה

זיתא - בית בד גלילי, מציג לכבוד החג את הפיתוח הייחודי - הגמפיה . הגמפיה היא למעשה פיית הזלפה, המווסתת את מזיגת שמן הזית. לפני כשנה וחצי הושקה הגמפיה באופן ניסיוני על מספר קטן של בקבוקים, ומאז שודרגה הפיה וכיום היא נמצאת בכל בקבוקי שמן הזית של החברה. אין ספק שהיתרון הגדול של הפייה הוא בסיוע לצמצום הטינופת המצטברת לרוב לצד בקבוקי השמן.


דמי חנוכה

אם תרצו להפתיע חבר במתנה מקורית לחג, הפתרון הבא יכול להיות בשבילכם. חברת Spring המייצרת במהלך השנה מוצרי ספא, מציגה השנה חנוכייה מעוצבת ומקורית המורכבת ממגש זכוכית שמכיל גומות למילוי בפניני שעווה ופתיליות, היוצרים תצורה של החנוכייה המסורתית. כמובן שלאחר החג ניתן למלא מחדש את החנוכייה, ולעצב את הפריט לשימוש יומיומי.





סופגנייה קטנה ובריאה

בשמו קונדיטוריה רשת קונדיטוריות בוטיק בחיפה וברמת אביב מציעים השנה שלל סופגניות בגדלים שונים, עם דגש על סופגניות מיניאטוריות לטובת שומרי המשקל, שלא מסוגלים לעמוד בפיתויי החג. וכמו בקונדיטוריות דומות גם כאן תוכלו למצוא שלל טעמים לצד הריבה המסורתית, כמו ריבת חלב, חלבה, משמש ושוקולד בלגי משובח.

אך החידוש השנה הוא ללא ספק הסופגניות ללא סוכר. ברשת מציעים גם סופגניות דלות קלוריות המתאימות למי ששומר על הדיאטה או רמות הסוכר. אם אתם ממש שוחרי בריאות תשמחו לשמוע גם על סופגניות מקמח מלא - שיהיה.






למען יראו ויראו

עבור המהדרין מן המהדרין, המדליקים את נרות חג בחנוכיה מכסף טהור (שמחירה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים) פיתחו בטרלידור סורגים לחנוכיות. בחברה טוענים שהמתקן הוא התשובה לתופעת גניבות החנוכיות שהתפתחה בשנים האחרונות. המתקן עצמו כולל סורגים נפתחים הננעלים עי צילינדר מתוחכם ומחוברים בברגים לאדן החלון או לקיר הבית החיצוני. מחירם של הסורגים, המיוצרים בהתאמה אישית, החל מ 600 ₪.