בדק בית

עם בוא השרב, אין מפלט טוב יותר מאשר מזגן, מקלחת ואבטיח קר. מזגנים ואבטיחים לא יסוקרו כאן, אבל על כמה מוצרים למקלחת שלא כדאי לפספס, כן.

חדשות כיפה שירה נדב 08/07/07 00:00 כב בתמוז התשסז

גל גרגירים לניקוי עמוק

הגל מתוצרת לוריאל שייך למשפחת pure zone הכוללת תכשירי ניקוי, לחות וטיפוח. הגל מכריז על עצמו כיעיל באופן מוכח בניקוי הנקבוביות לעומק ובטיפול ממוקד בפגמי עור. האמת היא שמעטים התכשירים שיכולים לטפל בנקבוביות מרגע שנסתמו (בשפת המתבגרים שחורים), ולכן שתי הנסייניות - אחת בעלת עור שמן ואחת בעלת עור מעורב (שמן רק באזור ה-T במצח, אף וסנטר) לא תלו תקוות רבות בניקיון. אך הגל בהחלט הפתיע - העור הרגיש נקי ורענן גם לאחר שטיפה במים קשים, ולאורך זמן נותר זוהר. הגל מיועד לשימוש פעמיים בשבוע ולהשלמת הטיפול מומלץ להשתמש בתכשירים מאותה סדרה.

PURE ZONE גל גרגירים, 150 מ"ל, 49 ₪.

תחליב רחצה קרמה

נאטורופתית אמרה לי פעם שדבש הוא ריח אבסולוטי, או אוהבים או שונאים. אבל גם מי שאוהב דבש - על טעמיו וריחותיו, לא סביר שרוצה שיזהו אותו עם ניחוחות הכוורת. אבל הדיון הפילוסופי הזה מיותר, משום שהנינוח שסבון הרחצה של קרמה מותיר אינו דומה כלל לריחו של הדבש. הריח נעים ונותר לאורך זמן, מותיר תחושה נעימה על העור בזכות 25% לחות, והסיבון עם סבון פילינג בהחלט משדרג את חווית המקלחת.

תחליב רחצה קרמה בריח דבש, 500 מ"ל, 18 ₪.

מעדן תנובה טריפל

לא משנה אם אתם מאלה שאוכלים קודם את הקצפת במילקי ואז את השוקולד, או קודם השוקולד ואז הקצפת, או אפילו חלילה מהזן המערבב, ודאי תתעניינו באייטם הבא. במשך שנים חברות רבות ניסו חברות מוצרי החלב להתחרות במילקי המנצח של שטראוס. אם זה הצליח להם או לא, תוכלו לבדוק במקרר שלכם. תנובה ניסתה לתקוף את הנושא מכיוון אחר והפכה את המילקי לתלת שכבתי. דגמנו שני טעמים - טריפל וניל תותים וקצפת, וטריפל שוקולד אגסים קצפת. שכבות הביניים והקצפת טעימות מאוד, בדיוק כמו במילקי. לעומת זאת שכבת הפרי מוטלת בספק. האגסים היה טעים מאוד, אך התותים כריבה נדמו. מילקי זה לא, אבל תשובה מעניינית למילקי בהחלט כן.

מעדן תנובה טריפל, 4.5 עד 6 אחוזי שומן, 3.29 ל130 גר.

בשם הפוליטיקלי-קורקט, נחלק את הדירוג לשניים

טריפל אגסים -

טריפל תותים -