אל תחמיצו: מסע מרגש בזמן אל ירושלים בתחילת ימיה

מעלית הזמן בירושלים מציעה בילוי מהנה וערכי לכל המשפחה. בין החוויות הרבות בה, תוכלו לפגוש בנביא ירמיהו, לחוות בצורה מוחשית ומטלטלת את חורבן הבית, ולהיות חלק מעברה הקסום של העיר ותקומתה. הנאה מובטחת!

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/08/18 15:13 יב באלול התשעח

אל תחמיצו: מסע מרגש בזמן אל ירושלים בתחילת ימיה
צילום: יח"צ מעלית הזמן

מה יותר מרגש מאשר לחוות את ירושלים בראשית ימיה? להתהלך ברחובותיה, להתפעם מנופיה הראשוניים שהיו עוצרי נשימה כבר אז, ולפגוש בדמויות עתיקות ומרשימות. במעלית הזמן, תוכלו לחוות את כל אלו בעצמכם, באופן המרגש והקסום ביותר.

המופע מספר את סיפורה של העיר ירושלים ההיסטורית מזה - 3000 שנה! ומתאר באופן מוחשי ובלתי רגיל את תהליך הפיכתה לעיר הבירה המפוארת שצמחה להיות. תוכלו להכיר מקרוב את אנשי המפתח בהפיכתה למרכז דתי ורוחני ולעיר תוססת ומרכזית. ולחזות במו עיניכם את בהיסטוריה אשר קמה לתחייה וחושפת את סודותיה של עיר הנצח.

בין החוויות הרבות המחכות לכם, תזכו לפגוש בשלמה המלך בכבודו ובעצמו, אשר נולד וחי בירושלים עד יום מותו, ומפעלו הגדול והחשוב ביותר היה בית המקדש הראשון. כמו כן, שלמה המלך היה זה שהוציא לפועל את פרויקט הארכת חומות העיר ירושלים. ואשר לאחר 40 שנות מלוכה שלמה נפטר ונקבר בעיר דוד לצד אבותיו. במהלך החוויה תפגשו גם את הנביא ירמיהו אשר רוב ימיו חי בירושלים, ופעל נגד נביאי השקר. המופע מחבר את הצופה לחוויה ההיסטורית העוצמתית שטומנת בחובה העיר ירושלים – כיסאות זזים, מראות וצלילים להעצמת החוויה, עם קריינותו הייחודית של השחקן חיים טופול.

תסריט המופע נכתב תוך שיתוף פעולה עם היסטוריונים וארכיאולוגיים בכירים, אשר הצליחו בעזרת אמצעים טכנולוגיים חדשניים להקים לתחייה דמויות, מלחמות, מאבקי שלטון ותקומתה המחודשת של העיר ירושלים לאורך 3000 שנות קיומה.

הכניסה מגיל 5 ומעלה. חולי לב, אפילפסיה, נשים בהיריון וסובלים מבעיות גב יכולים להתרווח בכיסאות שאינם זזים ולהינות גם הם. כמו כן, מי שכבר נהנה מסיפורה ההיסטורי של העיר ירושלים, יוכל לחוות במקום את האטרקציות הנוספות: "מסע אל גוף האדם", "מסע ביקום" והמופע "אני ירושלים".

לכרטיסים ומידע  נוסף