סיום הש"ס - אירוע יוצא דופן

סיום הש"ס היה אירוע נהדר, שהופק בצורה מעולה עם מעל 3000 איש שלקחו חלק. צירפנו כמה תמונות להמחשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/20 12:28 ו בטבת התשפ

סיום הש"ס - אירוע יוצא דופן
המונים באולם, צילום: מיקי לנגלטל

אירוע סיום הש"ס של הציונות הדתית, שהתקיים אמש בירושלים, היה האירוע הגדול ביותר של הציבור הדתי-לאומי. כל גווני הציבור הסרוג הרגישו בו חלק. ניתן היה לראות באירוע את האנשים הרבים שהגיעו מכל רחבי הארץ, חלקם הגיעו ללא כרטיס אך ניסו את מזלם להכנס בכל זאת – והאולם היה מלא בלמעלה מ- 3,000 איש וכרבע מהם – נשים שלמדו או נשות לומדים.

מי שסיים את הש"ס והגיע על מנת לחגוג – לא יכל שלא להתרגש. מי שהגיע לכבודה של תורה, אך לא סיים במסגרת הדף היומי – בטח כעת קיבל את הכוחות להתחיל את הסבב החדש ל7 שנים הבאות.
את האירוע פתח הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לשעבר, ולאחר מכן הרב דרוקמן. בהמשך הוצגו סרטונים על דמויות של לומדים יחודיים שנותנים השראה לכל החפצים לקבוע עיתים לתורה – אנשים מבוגרים שסיימו במסגרת הדף היומי, בפעם ה- 8, עיוור שמלמד דף יומי מהזכרון, קצין בכיר שמשלב לימוד בתוך תפקיד תובעני, ונערים צעירים שסיימו אף הם.

בין כל חלק וחלק הופיעו הזמרים הגדולים שגדלו בציבור הדתי-לאומי – יונתן רזאל, יצחק מאיר, שי אברמסון ואפילו אודי דוידי שהפסיק להופיע לפני למעלה משנתיים – הסכים לבוא לכבוד האירוע המרגש, משום שגם הוא עצמו חגג את סיום הש"ס. האירוע תוכנן בקפידה למעלה משלושה חודשים מראש, על ידי מפעלות הציונות הדתית, המזרחי העולמי ועיריית ירושלים והכל בהפקה מסודרת להפליא של משרד ותקין בוטיק. התכנון מראש הביא אכן לתוצאות מרשימות באירוע שארך כ3 שעות והיה מרומם מאד!

ברוכים הבאים

ברוכים הבאיםצילום: מיקי לנגלטל

הפקה ראויה לציון

הפקה ראויה לציוןצילום: מיקי לנגלטל

היה גם שיר

היה גם שירצילום: מיקי לנגלטל

ועוד שיר אחד

ועוד שיר אחדצילום: מיקי לנגלטל