עין תחת עין: הנקמה של עקיבא נוביק על הטור שחיים לוינסון כתב עליו

לאחר שהעיתונאי חיים לוינסון פרסם טור תוקפני במיוחד על חברו עקיבא נוביק בעיתון "הארץ", כעת תורו של עיתונאי כאן 11 להשיב לו באותו המטבע

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/24 19:30 יז באב התשפד

עין תחת עין: הנקמה של עקיבא נוביק על הטור שחיים לוינסון כתב עליו
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי חיים לוינסון החליט להקדיש את טורו השבועי בעיתון "הארץ" בשבוע שעבר לעיסוק בידידו הקרוב, עקיבא נוביק. את הטור הוא פתח בגילוי נאות המגולל את החברות הקרובה של השניים והאהבה השוררת ביניהם, אך בהמשך תקף את חברו על עיוורון לאחר שזה הגן על ציבור המתנחלים וטען שהאירוע בגבעת רונן שייך לפלג קיצוני.

עקיבא נוביק יכתוב טור על חיים לוינסון

נוביק לא הגיב ברשתות על הטור המדובר, עד לרגע זה בו פרסם את הנקמה שרקם: "הפור נפל", כתב בציוץ ברשת ה-X, "טורי הבא יעסוק בחיים לוינסון".

בטורו כתב לוינסון: "אני מתפלל ומייחל שיש בין קוראי טור זה אנשים שעוסקים ברפואת עיניים, ויכולים לבצע ניתוח להסרת הקטרקט שחוסם את ראייתו של נוביק. לא 'כתם מחפיר על ציבור המתנחלים ועל המחנה הלאומי' - סון הר-מלך היא היא ציבור המתנחלים והמחנה הלאומי. היא המייצגת הנאמנה ביותר של מצביעיה ותומכיה. נוביק הוא הסטייה, לא היא. הנוביקים, המוסריים והצודקים בעיני עצמם, שחיו שנים בתודעה הכוזבת שאפשר להיות מתנחל ולא גזען, להיות מתיישב ולא פושע, לגור בשטחים ולהתנגד לאלימות, הם מיעוט נכחד שבנכחדים. אבל תנועת ההתנחלות ברחה להם מזמן. היא בדיוק מה שאנחנו רואים ומתריעים זה חמישים שנה: תנועת אנרכיה, כאוס וטרור, עטופה במתק שפתיים מבלשט נוביקי".