יעל שלביה בפוסט מרגש לט"ו באב: "עוד תזכורת"

לרגל חג האהבה העברי, הדוגמנית שנמצאת בזוגיות עם הזמר המצליח עומר אדם פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונה עם זר פרחים: "עוד תזכורת לחגוג את האהבה שבנינו. האהבה הזוגית, המשפחתית, והכי חשוב אהבה עצמית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 16:28 יד באב התשפד

יעל שלביה בפוסט מרגש לט"ו באב: "עוד תזכורת"
עומר אדם ויעל שלביה, צילום: אוהד קב

חג האהבה העברי אמנם עוד לא התחיל, אבל הדוגמנית יעל שלביה כבר הספיקה לפרסם היום (א') פוסט מרגש לקראת ט"ו באב. לצד תמונה שלה אוחזת בזר שושנים אדום, כתבה שלביה: "ט"ו באב חג יהודי שמסמל פיוס אהבה ונחמה בעם ישראל. אז כמו כל שנה, זאת עוד תזכורת לחגוג את האהבה שבנינו. האהבה הזוגית, המשפחתית, והכי חשוב אהבה עצמית".

יעל שלביה: אמן וט"ו באב יתחיל תקופה טובה לעם ישראל"

לסיום הפוסט כתבה שלביה: "אמן וט"ו באב השנה תתחיל גם תקופה טובה לעם ישראל תקופה של אחדות, תקופה בה יחזרו החטופים לשלום ויבואו ימי שמחה".

"תציע לה כבר"

כזכור, שלביה נמצאת בזוגיות עם הזמר המצליח עומר אדם כבר כשנתיים. לפני כחוגש בני הזוג יצאו לחופשה רומנטית מעבר לים, והתמונה ששיתפו באינסטגרם הצליחה לשגע את העוקבים."יש קצת אווירה של she said yes", כתב השחקן אורי לייזרוביץ' בהתרגשות. גם עוקב בשם אליה בן חמו הגיב "עומר, זה לוקיישן לטבעת, אכזבת אותה ואותנו", וזכה לעשרות לייקים תוך דקות ספורות. גם עידו קוזק הוסיף: "יאללה עומר, זאת האחת, מתי טבעת?", ועוקבת בשם הדר הצטרפה: "תציע לה כבר".